• Alexa44

bra spa?

Är det någon som har tips på ett mysigt och inte alltför dyrt spahotell? Jag tänkte ta med min pojkvän på ett sådant någon helg i september-oktober över en weekend och bara koppla av - ta långpromenader, äta gott och kanske ta en och annan drink + basta massor och göra någon kroppsbehandling. Det ska helst inte ta mer än 2 timmar att åka från Stockholm. Tacksam för tips!

• Svar på tråden bra spa?
  • Annie*

Jag skulle tipsa om Hasseluddens Japanska Yasiragi spa som ligger i Nacka. Min sambo friade faktiskt till mig där och jag som blev så glad av att "bara" bli bjuden på spa! Jag tror att en hel helg kan kosta en del men då det var en överraskning vet jag inte exakta priser förutom att det var värt varenda öre... Hur som helst så var det helt fantastiskt skönt och alla vandrar omkring i kimonos och tofflor som man får vid ankomsten, till och med vid middagen gäller den klädseln! Kolla in deras hemsida

• Alexa44

Tack för tipset!
    Har även kollat upp ett ställe som heter Lundsbrunn, vid Skara. Känner nån till det? Ligger ju en liten bit från Sthlm, men verkar billigt och mysigt!

Svar på tråden bra spa?