• maho0822

Sälja, hyra eller låna en väska?

panik, hittar inget bra alt till en väska, verkar oxå ta för lång tid att beställa en på nätet.
    Får på sätt och vis skylla mig själv som inte har bättre framförhållning men kom på detta i veckan..Typiskt mig.
    finns det ngn sundsvalls brud som vill hyra ut sin, eller sälja?

• Svar på tråden Sälja, hyra eller låna en väska?
  • Norrlandsbruden

Har tyvärr ingen väska till dej, men det finns en väskaffär (ganska ny öppnad) på torggatan snett mittemot bolaget. Såg att dom hade vita brudväskor av typen kuvertväska och påse. Dom hade också vita paraplyer, handskar och liknande.

Lycka till i letandet

• maho0822

Jag har varit på ALLA affärer som säljer väskor, finns inte en enda vit i hela Sundsvall!
    puffar lite på tråden

• 27Augusti2005

Håller med Norrlandsbruden!
    Du KAN inte ha varit på alla! Var ju där igår på Väskan, som Norrlandsbruden menar och då fanns det jättefina väskor där!

• maho0822

Väskan är en nyöppnad butik och ligger mitt emot systemet de hade ingen vit väska när jag var dit igår 17:00.
    handskmakaren, wedins, åhlens H&M hade ingen aftonväska i vitt.
    Eleganten en men för stor väska.
    vilken butik har jag missat tänker så det knakar,,,,,,

• Nikita14

Ska du ha kritvit eller??? Du kan få låna min om du vill... men den är i färgen ljust ivory...

• 3barnsbrud

Måste väskan vara vit eller ivory?
    Du kan ju ha en väska som är samma färg som ert färgtema.

• Jupiter2

Varför ska man ha väska? Jag tänkte låta mina tärnor bära saker till mig. Vad sjutton ska jag ha i den? Det enda son kan tänkas behövas är lite sminksaker. Och cigg om man röker. Det kan tärnorna fixa, det ska inte du behöva bära omkring på!

• Åsa.Hjärta.Antti

Jag håller med Jupiter2, man behöver ingen väska. Man kan faktiskt låna.

• gogo

Hej.

Gör som jag köpte en snygg på Hm, i svagt creme färg, lite åt rosa hållet med mönster glitter.Gick jättebra och snygg är den också. Vad ska du med en kritvit väska som du aldrig kommer att använda sen. Nej köp en snygg som du kan ha sen också!!

• Maximus2010

Hej

Hos företaget Luxoria kan man hyra lyxväskor till bröllop, fest osv. Fina väskor till bra pris. Tror dom har Christian Louboutin, Burberry och lite annat. luxoria.nu

Svar på tråden Sälja, hyra eller låna en väska?