• Teresan

    någon Uddevalla brud???

    finns det någon från uddevalla som är på g att gifta sig??

  • Svar på tråden någon Uddevalla brud???
  • Elinore 23/9-06

    tjohooo... här har du mig :) den 23.e september nästa år , då smäller det :)

  • Elinore 23/9-06

    vi har bokat stadskyrkan och socitetssalongen här i stan.... vart hade ni tänkt att vara? får man fråga hur gammla ni är oxå..*nyfiken*

  • Teresan

    vi ska vara i högås kyrka och håller på att boka lokal förhoppningsvis blir det Jaktstugan vid rotviksbro eller bokenäs bygdegård....vi är 27 och 28 år ni då???

  • Elinore 23/9-06

    vart ligger högås kyrka??*funderar* vi är 22 (jag ) och min kille är 27.... vi är då 23 & 28 när vi gifter oss...

  • cajsa_1

    vi gifter oss i juni 2006! har bara prel.bokat lokal ännu (precis börjat planera) men har tänkt oss Resö.

  • Teresan

    Ellinore

    Högås kyrka ligger från rotviksbro mot orust ca 2 km....

  • Millemo

    En Uddevalla-brud till! Gifter oss 27/8 i Kungälvs Kyrka!! Det är inte långt kvar nu!! :)

  • Danlin

    Jag och min pojkvän planerar att gifta oss i juni nästa år men har inte börjat boka så mycket bara kollat runt..

  • Teresan

    nu har vi bokat lokal och det blev jaktstugan vid rotviksbro jag är väldigt nöjd

  • Turtryne

    Vi bor i Uddevalla och gifter oss i Nösunds kapell på Orust 26 augusti nästa år! *längtar*

  • Millemo

    Turtryne - förstår att du längtar - men tiden går så snabbt!! Vi började oxå planera seriöst förra sommaren o om 9 dagar gifter vi oss!!

  • Klematis

    Här kommer en till. Gifter oss 17/9 i år, börjar bli nervös nu MEN längtar!!!

  • Turtryne

    Millemo

    Det är nära nu!! Hoppas att det sköna vädret håller i sig för er! Själv är jag lite rädd för att 26 augusti nästa år inte alls kommer att vara så fin som det är just nu. Tänk om det regnar och är 13 grader och man fryser så att man blir alldeles blå... *nojig*

    Lycka till!

  • Millemo

    Ja, nu är man gift då!

    Vi hade hyfsat bra väder - det är det enda jag skulle kunna klaga på. Annars föll allt på plats och det skedde inte en enda tabbe! Vädret kan man ju inte göra så mycket åt - tyvärr..

    Men vi hann iaf ta våra bröllopskort utomhus!

Svar på tråden någon Uddevalla brud???