• blivande_neuman

    Ny Här!!

    Hej allihopa!! Jag ska gifta mig i maj 2006, så jag är ny här. Finns det fler som ska gifta sig i vår?

  • Svar på tråden Ny Här!!
  • joer

    Hej! Välkommen du kommer att bli beroende av BT. Nej jag ska inte gifta mig i maj utan om 1 1/2 vecka. Det börjar närma sig.

  • Lina PeLi

    välkommen! ja som du säkert redan läst så är BT beroendeframkallande! akta dig! hihi... bröllop midsommar 2006!

  • blivande_neuman

    Vad spännande med bara så kort tid kvar. Nerverna måste sitta på utsidan vid det här laget. Vart ska ni gifta er då?

  • Rystall

    Väkommen i gänget! Du har all den goa planeringen kvar. Har du börjat än?

  • blivande_neuman

    Midsommar, vad trevligt. Har du börjat seriöst att planera något än eller gör du mest som jag och drömmer och önskar än så länge. Jag har bara köpt en tiara och börjat att köpa hem lite alkohol än så länge. Det kan vara skönt att inte behöva spendera alla sina pengar på en gång.

  • blivande_neuman

    Jag har nog bara mest funderingar kring hur jag vill ha det än så länge. Nu till hösten ska jag(eller vi)sätta igång att kolla upp priser och sånt för att bestämma budget. Däremot har jag fixat så att jag får min drömklänning uppsydd. Det känns skönt att inte behöva tänka på.

  • Rystall

    blivande_neuman:
    Jag trodde oxå att jag hade funnit min drömklänning som jag hade en bild på . Men ack vad jag bedrog mig
    Istället för en smal blodröd klänning så blev det en stor creamfärgad.

  • Lina PeLi

    njae jag har börjat planera.. men än så länge har vi inte köpt nåt än... vi håller på att bestämma vilka vi vill bjuda.. budget osv.. jag håller även på att kolla lite på att göra egna inbjudningskort... efter semestern börjar jag nog leta papper o sånt man behöver.. men gud! massor att tänka på.. men samtidigt vill jag inte planera för mycket.. det ska vara ett enkelt men vackert bröllop med de allra närmsta.. ingen PANIK om nånting inte blir helt perfekt på den stora dagen.. det viktigaste är ju faktiskt att jag ska gifta mig med mannen i mitt liv!

Svar på tråden Ny Här!!