1 juli 2006
ser fram emot det...har redan börjat små planer lite
ser fram emot det...har redan börjat små planer lite
GRATTIS!! Vad roligt!!
Nu kommer glädjedödaren coolcat med en kommentar också... tänk på att det är kvartsfinaler i fotbolls-VM då. OM du, din blivande, eller era familjer är extremt fotbollsintresserade så kanske det inte är så bra.
Om ni däremot inte är det, så är det ju BARA att glädjas!!
/coolcat som blev tvungen att byta datum för att inte riskera krock med match...
ingen fara...ingen av oss är såå fotboll intreserad....ingen kommer att sitta fastklistrad vid tv:n.
coolcat och brudarna här på BT har verkligen funderat på det med fotbolls-VM :)
Hej, hej!
Här är en till med stora planer att gifta sig 1:a Juli. Ska titta på festlokal imorgon och om allt går bra så är ärdet spikat!
vi har bokat lokal..det känns skönt att få det ur värrlden....och kyrka....
hur många gäster har ni?
här är en till..nu blev jag lite oroad ang fotbollen fast de fansen vi har i vår bekantskapskrets är mest inne på engelska ligan....
ska boka kyrka imorgon om jag får tag i dem..och även lokal...
Hej som ni säkert ser i mitt namn så har vi oxå det datumet.... har klänning... men den e lite väl trång ska se om det går att sy ut den..annars e det bara att skaffa en ny... planerar gästlistan..men det e svårt, vilka ska man bjuda och var drar man gränsen... e uppe i ca 100 nu.. trodde vi skulle bli runt 50, börjar tänka om i buffe´tankar... annars har man väl inte råd... jisses... hur gör ni, lägger ni undan pengar eller? jag funderar på att kolla vad det kostar hos frisör, florist etc och sen köpa presentkort eller betala i förväg så man har de utgifterna klara... har svårt att inte schoppa upp alla pengar,,,hmmm.. vet ni det kostar det här!! :)
hmmm ska vara shoppa.... lät lite väl berusat ;)
nu är vår kyrka prel bokad och lokal ska vi föröka med imorgon för han var inte hemma idag som har hand om den
Vi har tre kyrkor att välja på... men lokalen e vi överens om... måste dribbla lite till så har vi nog det klart oxå... skulle va skönt att ha det bokat så man VET att de e på g...
känns liksom inte på riktigt förrän det är bokat
Vi har bokat kyrka och festlokal, men inte gjort mer än så. Har förståss tänkt endel kring inbjudningar, dukning, kläder osv så det stämmer överrens med vår färgsättning....... Är nog dax att börja kolla lite i klänningsdjungeln.....
tycker jag oxå....det är inte förrän man börja boka som man inser att det är på riktigt...
Jorå, det mesta är bokat här oxå, kyrka, festlokal, hotell, frisör, fotograf... Resten löser väl sig på vägen dit! Det är ju ett tag kvar
...dock är det ju det där med fotbollen... Det blir inte kul om det är en Sverigematch, både fästmannen och jag är ruskigt fotbollsintresserade!
Jag är också lite inne på 1 juli... men jag är så tveksam.
Juli är ingen bra månad, min mamma dog den 6 juli 2003 och min mormor dog den 12 juli 2005...
Men det är kanske bra att göra något positivt i juli månad för att inge hopp, att livet går vidare...
Eller? Kom gärna med synpunkter, skulle bli glad för det.
jespers darling
Eftersom 1 juli är innan de årsdagarna du nämner, så kanske det inte är en så dum idé. Då får du chansen att fröjdas under ditt bröllop och sen kan du kanske bära med dig den lyckan litegrann även igenom sorgetiden. Det kanske hjälper dig igenom det hela.
Vad vet jag? Jag har varit förskonad hittills från att fölora nära. Men jag tänkte att jag kan ju alltid försöka resonera lite kring det ändå!
freddans fröken--->
tack för resonemanget
Jag ska tänka på det