29/7 2006
Finns det fler än vi? Hur går det med planeringen?
Finns det fler än vi? Hur går det med planeringen?
ja jag med den 15 juli!!
Hur går det själv med planeringen? Bokat kyrkan ännu...
Här är en 1a juli-brud!
Kyrkan är bokad, vi har nästan bestämt lokal, hotellen (ett bröllopsnatten och ett före och efter bröllopet.), blir cykeltaxi till kyrkan och förhoppningsvis droska efter till festen.
Våra kläder är i princip utsedda liksom buketten.
Inbjudningskorten är också färdiga att göras. ´Vi vet hur vi vill ha det. Tja det mesta är klart för att bokas eller göras.
Känns skönt! Men det finns ju ändå massor kvar att göra! :)
Hej hej!
Även jag ska bli gift till våren och såg just att Gumsigos kanske kan hjälpa oss. Vi vill nämligen ha en cykeltaxi för en kortare tur! Du kanske kan tipsa!!
Jepp vi gifter oss 29/7
Håller på som mest och småknåpar med det ena och det andra...har ideer till det mesta utom till inbjudan...det som ska ut först.....skulle vilja ha nått anorlunda än det som står i alla tidningar...kanske ni har nått förslag att ge mig???
Pingstpingla var bor du?
Vi gifter oss i Ystad och där finns cykeltaxi, som kör runt sina kunder o turister.
Vi bor i Helsingborg så det blir kanske lite långt att cykla... Men om du har ett nummer tar jag det gärna, man vet ju aldrig vad som går att ordna!
Tack på förhand och lycka till med förberedelserna!
Jag vet faktiskt inte nåt nummer, jag får väl leta upp det :) De e ju rätt nya i Ystad.