30 juli brudar i Skåne?
Finns det några fler skåningar som ska gifta sig den 30 juli?
Längtar...
Finns det några fler skåningar som ska gifta sig den 30 juli?
Längtar...
Ingen, alls?
Här är en skånska som gifter sig samma dag. Bor iofs i Sthlm nu men skåning är jag för evigt.
Vi gifter oss vid Ales stenar. Ni då?
Vi gifter oss den 30 juli i Malmø.
Ute på landet i en liten by som heter Hög, där jag är uppväxt!
Hur känns det nu för er andra, mindre än 2 veckor kvar?
Som jag sa till min m2b den dagen jag köpt mitt halssmycke till bröllopet: Jag har pilgrimsmusslor i magen.
Ja, de sista dagarna har jag verkligen börjat känna att dagen närmar sig! Jag drömmer om bröllopet!
Och det jag drömmer är inga trevliga drömmar!
Alltid något som glöms, eller som försvinner!
jag gifter mej oxå den 30 juli i helsingborg. :)
Nästan allt klart nu.. utom serveringspersonal *panik* nån som vet var man hittar?
Jag kollade runt, kändes så dyrt att hyra in personal.
Allt slutade med att det är min brors vänner som kommer ställa upp och hjälpa till!
Jag har känt dem i 10 år, och de ville så gärna vara delaktiga i bröllopet!
ja jag har försökt höra mej för oxå bland bekantskapen, men ingen nappade :/ Hade hoppats att nån annan som skulle gifta sig hade velat byta tjänst med mej.. men ingen respons.
Synd att jag kommer vara upptagen den dagen, annars hade jag gärna ställt upp!
Lycka till 30 julibrudarna!! Inte långt kvar nu!!!
Misich= Ser att du ska gifta dig i Hög! Vad skoj! Jag är uppvuxen i Lödde! kanske att jag vet vem du är!
Helix
Jaså, så kul. Mmm, jag har gått i skola i Löddeköpinge, bott i Hög större delar av mitt liv. Född 80, Michelle heter jag!
Misich
Ja, jag tror jag vet vem du är nu!
Men kan inte riktigt precis placera dig!
Jag gick oxå i skola i lödde.
Född 79
Linda Gradin här...känner du igen?
helix
Tyvärr känner jag inte igen ditt namn!
Och har ingen fotokatalog som jag kan kolla i heller!
Tyvärr så tillhörde jag inte "poppis" gänget, var relativt utstött!
Ska du gifta dig inom en snar framtid eller?
Misich
Ok men jag tror iallafall jag vet vem du är, Det var inte så många som bodde i Hög!
Kul att du ska gifta dig!! Lycka till!!
Nej jag ska inte gifta mig ännu "mannen" har inte friat! så jag får väl snart ta tag i det själv!!
Men jag håller på att planera lite ändå för jag vill ha ett riktigt sagobröllop!!
Berätta lite hur ni ska ha det!!!
Är mannen oxå från Lödde eller?
Hade varit kul å veta vem du är.. Ska se om jag hittar en fotokatalog hemma hos mina föräldrar en dag!
Min blivande är inte från Lödde, utan från Eslöv! Vi tråffades på ett sommarjobb på scan.. (inte så romantiskt, men ändå..)
Löddelivet lämnade jag den dagen jag gick ut högstadiet, och har försökt undvika det sen dess..
Mitt bröllop, har jag försökt göra så mysigt och romantiskt som möjligt.. Vi kommer ha ett bröllop enbart med människor som står oss nära, som vi älskar!
Vi gifter oss som sagt i Högs kyrka, sen har vi festen i Kävlinge, Villa Aquila..
Jag tycker absolut att du ska ta saken i egna händer! Det fick jag nästintill göra..
Min sambo är inte världens romantiska person, så jag frågade honom om det inte snart var dags!
När han svarade "ja" blev jag så chockerad, trodde inte det var sant! Nu 9 månader senare så står vi inför ett bröllop!
hur gick det för er på eran dag? :)
Det gick helt enligt planerna plus en massa bonus som att solen lös ner på oss vid precis rätt tillfälle, trubaduren sjöng ett extranummer som fick mig att börja gråta.
Kom hem från bröllopsresan förra onsdagen och nu är det trist vardag igen. Tur att BT finns.
Hur gick det för dig siouxie? Hade ni en underbar dag?
jo över lag gick det som tänkt.. :)
men regnet öste ner, en tant blev sjuk o fick åka ambulans och alla var jättestressade in i det sista, men annars så :D
själv är jag lite mätt på bröllop just nu, så jag är här bara lite kort o spanar :)
vår bröllopsresa blir nästa sommar, så då får vi mysa lite till..