Juni 2006 någon?
Någon som ska gifta sej under juni 2006?
Någon som ska gifta sej under juni 2006?
Vi ska gifta oss den 10 juni nästa år. Har bokat kyrka och lokal redan nu! Du då?
Hej, här är en till!
Vi har bokat kyrka till 10 juni nästa år!
Men nu kom vi på ett problem... Fotbolls-VM börjar den helgen och både min kille och hans kompisar är helt tokiga i den sporten... Vad göra???
Vi har inte bokat än jag vill den 23 juni men det kan bli problem eftersom det är midsommarafton.kanske det annars blir 060606 för det är ju en helgdag det med
Jag ska gifta mig 3juni 2006
Jam jam: Du, precis som jag då! Min karl är fullkomligt tokig i fotboll. Han har lagt fram förslaget att bröllopsresan går till Tyskland (och hans arbetskamrater tyckte å det bestämdaste att det skulle bli så). Även om det sägs med en skämtsam ton, så tror jag aldrig att han skulle kunna motstå om jag sa ja till den idén.
Är det så illa för er att ni funderar på att boka om kyrkan?
Nilla: Vi hade också tänkt ha den dagen! Dels för att det ju är 060606, men framförallt också för att vi blev tillsammans den sjätte juni. Nu blev det inte så eftersom det nog inte skulle funka med de långväga gästerna (onsdagen är ju ingen helgdag).
Här är en till som gifter sig den 10 juni. Men mitt problem blir nog snarare sweden rock festival.
vi funderar starkt pa Juni, problemet under Pingsthelgen ar ju att det ofta ar sa manga som gifter sig da. Men man ar val ledig bade mandag och tisdagen?
akbrollop
Annandag pingst är inte längre en röd dag. Men nästa år hamnar annadag pingst mellan söndag 4 juni och nationaldagen, så det blir ju en klämdag. Kan tänka mig att många tar/får ledigt då. Så den helgen passar väl utmärkt!
För oss gick hela juni bort. Vi gifter oss den 15 juli, första helgen efter fotbolls-VM. Eftersom min kille och de flesta av hans kompisar är helt fotbollsgalna vill vi inte riskera att vårt bröllop krockar med någon viktig match, och folk tvingas välja...
Tack, bor utomlands o da missar man latt viss information.. men att den 6e juni blivit rod, det har jag hort!
O da jag inte kan nagonting om fotboll sa undrar jag, vet man vilka matcher som spelas den 10e o 11e? Eller ar det all som spelar forsta dagarna?
Åh får jag vara med här också? :)
Gifter oss den 24 juni, känns som att det mesta är under kontroll :)
Hur går det för er?
Den 3e juni e det bestämt. Visste inte ens att det var pingst då vi bestämde oss! Men firar 6 år den 2 juni, så tyckte det kunda vara kul å ha bröllopet däromkring åxå.
Ska gifta mig den 24 Juni 2006