• höstbrud2005

    unga brudar i norrköping?

    Tänkte höra om det finns några brudar i norrköping som vill utbyta bekymmer och kan dela med sig av lite tips... Gifter mig 29 oktober i år och har precis börjat att planera, STRESS!!! behöver all hjälp jag kan få...

  • Svar på tråden unga brudar i norrköping?
  • Lilla Ia

    Hej höstbrud! Kolla gärna in tråden träff i Norrköping. Jag ska gifta mig i april -06, men träffas gärna och snackar planering!/ Lilla Ia

    PS. Du skrev unga brudar... jag fyller 27 i vinter. Är det ungt? DS.

  • höstbrud2005

    klart du är ung!!! :)
    Läste lite på din tråd, skulle vara jättekul att få hänga på om ni ska träffas något.
    Det är väldigt få i min vänskapskrets som är gifta eller ens funderar på det... lite tråkigt att vara ensam om att planera en sån här stor grej..

  • Lilla Ia

    Jag vet vad du menar, jag har väl några vänner som är i giftastagen, men de bor inte här, alla är kvar i Småland... jag känner inte så många här och tyckte väl att detta kunde vara både kul och ett sätt att lära känna nytt folk. Bor du i Norrköping eller?

  • Bälskling

    Hej höstbrud2005!

    Sambon friade för 2 veckor sedan och nu ska vi se om vi hinner ha bröllopet i oktober. Så jag känner också stressen men försöker tänka att det ordnar sig...Hur långt har du kommit?

    Förresten är jag snart 30...är jag för gammal för att vara ung brud då?

  • duschess

    Jag fyller 22...
    gifter mig i Borgs kyrka om ca 3 veckor...är sååå nervös...
    (på ett bra sätt!!!)

  • Bubblan_73

    Jag är 32 och gifter mig i september. Är jag lastgammal?????

    kram Cecilia

  • höstbrud2005

    Jag bor i Norrköping, är 22 år. Hur långt jag har kommit? Vi har bokat datum, catering,foto och lokal så de stora områdena är i alla fall bokade, nu måste vi bara gå igenom med alla hur och vad vi vill ha..(vilket vi inte riktigt själva vet än..) Sen har jag tittat lite på klänningar och så men det är ju så svårt... Vi har dessutom lite begränsad ekonomi så vi kan inte direkt välja allt vi kanske skulle vilja ha.. Men å andra sidan är det nog inget att hänga upp sig på, det är ju inte det det handlar om. Vi får ju varandra.. :)

    Bälskling:
    Det låter som om vi är i ungefär samma situation... vad har du tänkt dig för bröllop?

    Duschess:
    Förstår att du är nervös... Jag kommer att vara jättenervig sista veckan, har ni allt färdigt? Borgs kyrka är jättefin!

  • findus28

    Vi har inte bestämmt nått datum ännu, men det ska bli av...nån gång.

    Har ni msn?

Svar på tråden unga brudar i norrköping?