• flamman

Brudbukett i Örebro

Hej!
    Någon som har beställt brudbukett från "Iris blommor" i Örebro?

Jag har varit runt och jämfört priser och kommit fram till att de är bland de billigaste. Verkar bra. Samma bukett har skiljt sig i pris mellan 500-1000kr (har varit på 3 olika ställen).

Kanske finns någon som kan tipsa om bra ställen då det gäller brudbuketter i Örebro?

• Svar på tråden Brudbukett i Örebro
  • rottweiler

hej! kan tyvärr inte tipsa om det ännu, är precis i starten med bröllopsplaneringar, men jag är örebroare. hej hej!!!

• kallan

Hej hej! Kan inte informera om priser, men vet att blomaffären i tybble är bra. Mkt duktiga tjejer som arbetar där. Lycka till.

• Solstugans Blommor

Hej hej! 

Först och främst: Stort grattis till det stundande bröllopet!{#emotions_dlg.flower}

Jag vill överlag tipsa om att man inte alltid behöver gå till en renodlad blomsterbutik. Det finns mängder med duktiga snittblomsodlare i länet som producerar blommor både närodlat och ekologiskt. Mindre transport och miljöpåverkan än många av buketterna som görs i blomsteraffärerna. Och dessutom ofta till ett bättre pris!

Jag själv bedriver en snittblomsodling utanför Örebro och erbjuder flera olika bröllopspaket, kika gärna på min instagram eller hemsida om du är nyfiken! instagram: @solstugansblommor
    webbplats: solstugansblommor.com/ 

Svar på tråden Brudbukett i Örebro