Fler i oktober? Vilket datum?
Gifter mig 29 oktober i Stockholm. Finns det fler oktoberbrudar? Hur går er planering? Jag är sjuk m feber och ont i kroppen så jag passar på att se om det är något jag kan göra hemifrån i dag.
Gifter mig 29 oktober i Stockholm. Finns det fler oktoberbrudar? Hur går er planering? Jag är sjuk m feber och ont i kroppen så jag passar på att se om det är något jag kan göra hemifrån i dag.
1 oktober här!
Nästan allt är klart....klänning,brudgumskläder catering, lokal.....bråkar med prästen nu bara. Ska nog byta om det går, men är tydligen lite känsligt att ta hit en annan präst till vår kyrka. Kanske blir tvungen att byta kyrka :( Inbjudningarna är ute o folk har redan ringt o anmält sig! Hur går det för dig?
Hej! Vad härligt att ha så mycket klart!
Det som är färdigt är kyrka, festlokal, klänning, tärnor, toastmaster. Maten ska en kompis fixa, men hon ska planera menyn på semestern i sommar. Det som stressar mig mest just nu är inbjudningarna. Jag har köpt allt material. Nu gäller det bara att ta sig tid till att börja skriva, pyssla och få gästlistan helt klar. När skickade du dina? När är osa?
Kram
M
Skickade mina i torsdags o fredags. Osa är 25 augusti. Måste ju tänka på att folk har semester snart :S
Väntar nu på mina klänningar som jag har köpt på Ebay...superfina. Lär få beslutsångest. Gick jättefort att få dom färdiga. Hoppas hoppas hoppas att dom motsvarar mina förväntningar :D Dom är skickade nu iallafall.
Min syster ska vara tärna o hon har precis köpt klänning, o våra två flickor ska vara brudnäbbar. Är bara ett problem med hela bröllopet....ungarna...vem tar hand om dom på kvällen....usch...alla mina vänner är ju på bröllopet. O vårt värdpar har ordnat hotell nånstans på hemlig ort....dilemma!
Hej igen,
vi har också två små barn flickan är 4 pojken fyller 3 i oktober. De ska vara med i kyrkan, men sedan har jag bett en dagisfröken (manlig som de båda älskar) att ta hem dem till oss. När sedan mina svärföräldrar har festat färdigt med oss kan han åka hem för då tar svärföräldrarna över som sover i vårt hus!
Dagisfröken har varit här tidigare och varit barnvakt!
Åhh..vad bra du har det! Vi har tre....två tjejer på 7 o 3 o en liten kille som blir 1 nu! Jag har redan lånat ut mitt hus till 4 vänner som reser hit från Stockholm. Kan ju inte begära att dom ska reda ut ungarna på morronen, dom lär nog va bakis o vilja sova (förhoppningsvis!). Kan ju inte bara skaffa en barnvakt som bara ska ta hand om dom heller, måste ju känna dom....usch vad svårt! Får lite ångest nu :(