• Lilla-­Lina
    Äldre 20 Jun 14:20
    31488 visningar
    22 svar
    22
    31488

    cellulitkräm som fungerar....

    Är det någon som upplevt att en cellulit kräm har fungerat. Kanske i samband med kost och motion??

  • Svar på tråden cellulitkräm som fungerar....
  • miss_M
    Äldre 20 Jun 17:41
    #0

    Biotherm är det den med choklad du provat?
    Jag ska nog ta & testa Lycolene, känns lite surt att betala dyrt ifall det inte funkar & några hundra kan jag leva med.

  • miss_M
    Äldre 20 Jun 17:52
    #0
  • Lilla-­Lina
    Äldre 20 Jun 17:52
    #0

    Nej inte var det någon choklad i min kräm. Det var en blå stor tub. Men det är ca två år sedan jag testade den.
    Det är ingen här som prövat Endermologi-behandling??

  • Lilla-­Lina
    Äldre 20 Jun 21:29
    #0

    Tack miss_M Alltid kul att läsa lite tester. Lycolene blev ju inte helt ratad.

  • Aprico­s
    Äldre 22 Jun 15:57
    #0

    Det bästa sette är att knåda... knåda och knåda ... för ingen kräm kan sjunka in så djupt i huden där celluliterna sitter och ingen kräm kan "lösa upp " dom. man måste knåda upp fettet.

  • Lilla-­Lina
    Äldre 22 Jun 17:06
    #0

    Tac apricos alla tips mottages. Får be sambon knåda varje dag!

  • trolla
    Äldre 22 Jun 17:15
    #0

    Och när du ändå knådar så gör det nerifrån och uppåt med ett par sånna där billiga massage vantar från åhlens. Spola aktuellt område (låren o rumpan brukar det ju vara) med omväxlande kallt och varmt vatten (kallt sist) så får du fart på cirkulationen. Garanterat billigt och effektivt. Den fina dyra tvålen (vad den nu heter har jag glömt) som man skulle skrubba med för att få bort eländet med ska ju kombineras med massage och varmt och kallt vatten. Då kan man lika gärna använda en vanlig dusch olja (typ nivea eller ngt annat man gillar) och ha när man knådar för det är ändå knåderiet och vattnet som hjälper
    Har gjort det här i en månad nu med klart märkbart resultat och jo jag har varit på salong för ca 2000 spänn och fick väldigt mjukt skinn men i övrigt var det bara pengar som försvann, inga gropar
    Lycka till, Trolla

  • Mrs rosa
    Äldre 23 Jun 10:59
    #0

    Här är en till som börjat knåda! Har haft rätt kraftigt med celluiter och precis som trolla skriver har jag använt billiga vantar och vanlig duschcreme. Ett tips är att sedan använda babyolja i stället för body lotion när man smörjer in sig. Jag har använt vanlig babyolja och knådat in på rumpa och lår, har då nästan fått lite massageeffekt på det hela. Oljan är bättre då den inte går in i huden lika fort som lotion och man då kan knåda längre. Okej, har knådat rätt hårt och gjort rätt ont ibland men efter någon månad började redan märka resultat. Betydligt mindre gropar...jippi!

  • Lilla-­Lina
    Äldre 23 Jun 15:23
    #0

    Det låter ju bra att några som har prövat att massera faktist har sett resultat. Hur lång tid tog det för er innan ni såg resultat och gör ni detta vaje dag, morgon och kväll eller i duschen?

  • trolla
    Äldre 26 Jun 19:57
    #0

    Ju oftare man knådar ju bättre resultat.
    Men för mig får det räcka i samband med dusch och när jag smörjer in mig, men det blir ju ändå rätt ofta nu på sommaren spec.
    Lycka till med knådandet
    Trolla

  • Karin Larsso­n
    Äldre 10 May 13:18
    #21

    Har provat många som varit skräp eller knappt gjort någon nytta tills jag hittade en som jag hållar kär! Får en märkbar skillnad snabbt. Bara att smörja in och det är en stor tub dessutom så den räcker länge. Väl värd pengarna. (Det hörs nästan att jag verkligen gillar den va? ;)) Här är en direktväg till min älskade cellulitkräm.
    Toppenbra!

  • Mon 11 Sep 2023 15:16
    #22
    +1

    Cellulitbehandling Hemma - https://tonzes.com/celuse.htm Dottern min använt detta och det funkade bra.

Svar på tråden cellulitkräm som fungerar....