• Puh76

    Malmöbor som gifter sig 2006?

    Fler som gifter sig nästa år!!!

  • Svar på tråden Malmöbor som gifter sig 2006?
  • kanon

    Hej

    Vi gifter oss 15/7-2006, skulle ha gift oss i år, men pga av olika omständigheter valde vi att flytta fram bröllopt 1 år. Det passar också mkt bättre för min blivande man fyller 40 år den 16/7-2006, så då slår vi ihop det hela. Skönt att få ett helt år på sig att planera i lugn och ro.

  • Puh76

    kanon: Vi ska tydligen gifta oss på samma dag...kul.

    Var ska ni gifta er?

  • Bettan, Skåne

    Vi planerar också vårt brölopp tills nästa sommar. Lutar åt att det blir på Trollenäs slott. Nån som har erfarenhet av det?

    Ska väl inte säga för mycket då vi inte hunnit kolla upp vad det kostar än ;)

    Kul att vi är så många !

  • Buppi

    Inte malmöbo, men lundabo... vi gifter oss 22 juli nästa år, i Vitaby kyrka på Österlen.

  • Blivande Fru G....

    Får jag me vara med... bor i Kävlinge egenbtligen..
    ska gifta mig den 24/6-2006

  • Helle77

    Hej
    Ytterligare en malmöbo. Nu är det äntligen bestämt den 12 aug 2006 blir det Festlokal är bestämd till Söderslätts bygdegård. Fick tag på den sista helgen som den var ledig i augusti nästa år. Vansinigt vad folk är ute tidigt. Kyrka är dock inte bestämd Håslövs eller S Årkarps båda är vackra och ljusa.
    Någon mer som ska ha festen i Söderslätts bygdegård?

  • Blivande Fru G....

    Någon som vet någon bygdegård eller dyl vid kävlinge trakten?

  • Peppina

    kolla på www.bygdegardarna.se/ där finns bygdegårdar i hela sverige. I närheten av Kävlinge hittar jag lilla harrie och hofterup bygdegård.

    Annars vet jag att det finns ett folkets hus i teckomatorp också. Det kanske man kan hyra?

  • Blivande Fru G....

    Ja , det ska ju inte vara hur långt från kyrkan som helst Tack

  • Kilian

    En till från Malmö som gifter sig nästa sommar... vi ska gifta oss den 26 augusti och kyrka och festlokal är redan bokade...puh...

  • lsa

    Ytterligare en som ska gifta sig nästa sommar. Den 29 juli i Glostorps kyrka. Vi var också inne på Söderslätts bygdegård ett tag, verkar poppis, redan bokad många helger nästa år. Prisvärd! Får se var vi hamnar... Troligtvis blir det Tegelberga Golfklubb. Det är inte lätt...

  • ~emma~

    Blivande Fru G....
    Jag tittade i min "favoriter"-lista som sparats efter måååånga timmars letande, och hittade Marieholms gästis. Har inte hört några omdömen men det ser mysigt ut på bilderna.
    Lycka till!

  • Bettan, Skåne

    Håller med om att man måste vara ute i så god tid. Tycker det är jättesvårt att bestämma sig särskilt det där med att hitta både en festlokal och en fin kyrka som ligger nära varann, phu... önskar att vi kan bestämma oss snart så man kan gå vidare i planeringen.

Svar på tråden Malmöbor som gifter sig 2006?