Alicante
Halloj.
Skulle behöva omgående hjälp.
Hittade för ca 1 och en halv vecka sedan ett inlägg om hur man hittade billiga biljetter till Alicante, är det någon som vet hur jag hittar detta igen.
Tack på förhand
Halloj.
Skulle behöva omgående hjälp.
Hittade för ca 1 och en halv vecka sedan ett inlägg om hur man hittade billiga biljetter till Alicante, är det någon som vet hur jag hittar detta igen.
Tack på förhand
www.sterling.dk är kanske det du letar efter?
Nej det var någon som åkt med Ryan air via göteborg/London.
Någon som känner igen sig.
Vill veta mer!
Jag tror du är ute efter denna länk:
www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m1099214.html
:)
Tusen och åter tusen tack!!!!!!!!!!!!!!!
Vassego
:)
ngn som ropade på mig?? Jag va den som åkt via gbg/london/murcia :) åkte med ryan air! har du fler frågor så svarar jag mer än gärna :)
Det var jag som ropade.
Skulle så gärna vilja hitta billiga biljetter till Alicante.
Bor du i Göteborg? Själv bor jag i Stockholm och tänkte åka med Ryanair, bokar man Nyköping-London-Murcia eller?
Hur mycket fick du betala för dina biljetter?
mm vi bor i Göteborg, men vi har även åkt från Västerås ngn gång eftersom det blev jääääääättttteeee mkt billigare! Fick tag på en sån där 1 kr biljett just den gången, men nu såg jag att dom inte flyger till stansted längre därifrån, men nyköping gör ju det så det borde funka :)
vi har betalat lite olika priser men det billigaste vi kommit undan med är ca 1000:- per person tur och retur :) men då var vi ute i god tid och hade lite tur oxå! men kolla på deras hemsida och lek lite med både avgångstider och olika flygplatser (ibland kan man tjäna på att ta tåg/buss eller liknande runt om i sverige) för att hitta det billigaste priset! vi håller på att leta biljetter till november i år vi (ske ner och prova ut vårt bröllopsvin ;) ).
Tack kära ninni7805!!
Da nada :) det är bara att fråga på om du kommer på ngt mer du vill veta!