• Prinsessa 05

Alicante

Halloj.

Skulle behöva omgående hjälp.
    Hittade för ca 1 och en halv vecka sedan ett inlägg om hur man hittade billiga biljetter till Alicante, är det någon som vet hur jag hittar detta igen.

Tack på förhand

• Svar på tråden Alicante
  • Prinsessa 05

Nej det var någon som åkt med Ryan air via göteborg/London.

Någon som känner igen sig.

Vill veta mer!

• Prinsessa 05

Tusen och åter tusen tack!!!!!!!!!!!!!!!

• ninni7805

ngn som ropade på mig?? Jag va den som åkt via gbg/london/murcia :) åkte med ryan air! har du fler frågor så svarar jag mer än gärna :)

• Prinsessa 05

Det var jag som ropade.

Skulle så gärna vilja hitta billiga biljetter till Alicante.

Bor du i Göteborg? Själv bor jag i Stockholm och tänkte åka med Ryanair, bokar man Nyköping-London-Murcia eller?

Hur mycket fick du betala för dina biljetter?

• ninni7805

mm vi bor i Göteborg, men vi har även åkt från Västerås ngn gång eftersom det blev jääääääättttteeee mkt billigare! Fick tag på en sån där 1 kr biljett just den gången, men nu såg jag att dom inte flyger till stansted längre därifrån, men nyköping gör ju det så det borde funka :)
    vi har betalat lite olika priser men det billigaste vi kommit undan med är ca 1000:- per person tur och retur :) men då var vi ute i god tid och hade lite tur oxå! men kolla på deras hemsida och lek lite med både avgångstider och olika flygplatser (ibland kan man tjäna på att ta tåg/buss eller liknande runt om i sverige) för att hitta det billigaste priset! vi håller på att leta biljetter till november i år vi (ske ner och prova ut vårt bröllopsvin ;) ).

• Prinsessa 05

Tack kära ninni7805!!

• ninni7805

Da nada :) det är bara att fråga på om du kommer på ngt mer du vill veta!

Svar på tråden Alicante