• vicko112

KNUTTE !

Hej.

Någon som känner någon som kan hämta en blond tjej på motorcyckel den 18 juni för att åka ut på möhippa. Vi betalar självklart bensinkostnad.. tiden är 9.30 från Täby in till stan. ingen aning hur lång tid det tar..Tacksam för all hjälp vi kan få ;)

• Svar på tråden KNUTTE !
  • Meddelande borttaget
  • Zinara

Har du hittat någon en? Kan kanske ordna en annars känner hur många knuttar som helst

• Zinara

Hur många raggere som helst också :-/ Själv ska min Fästman och jag åka Caddilac

• Marlean

Om ni vill ha lite mer fart och farligt än en knutte kolla på www.sporthoj.se och leta upp de som har samåkning i Stockholm, de vill nog gärna vara med, ser rätt mäktigt ut med en hel "kortege" med mc's. Fråga och de ställer upp på det mesta.

• Sthlm78

Zinara mfl!

Jag skulle jättegärna låna några knuttar för hämtning, körtid ca 20min.

Någon som kan hjälpa till eller har tips på snälla knuttar? :D

• Sthlm78

Zinara mfl!

• Sthlm78

Zinara mfl!

• Ladykaw

hmmm är det någon skillnad på att hämta blonda tjejer och tjejer med annan hårfärg...

flåt kunde inte låta bli

• sofia  aneleh

snälla ta inte illa upp av detta, jag menar inte att vara jävlig eller en glädje förstörare, MEN du måste vara jätte försiktig isåfall. för två år sedan var det en tjej som skulle bli skjutsad till sitt bröllop på en motorcykel, men hennes klänning sögs in i bakhjulet och hennes ben med, och de blev avklippta, 50 meter utanför kyrkan typ.

news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/lancashire/4730813.stm

hoppas du inte tog illa upp, ville bara säga att du ska vara försiktig!

• sofia  aneleh

oj det var ju möhippa du skulle på. trodde du menade till ditt bröllop i brudklänning. förlåt, jag läste inte tillräckligt noga, fick nog direkt bara bilden av den där stackars kvinnan i mitt huvud när jag läste..

• Sthlm78

bara för att förtydliga så frågar jag också för en möhippa... inga farliga klänningar som ska fastna alltså :)

Svar på tråden KNUTTE !