• Lina-Flina

knappt en vecka kvar...

Oj oj oj

Nu är det bara... fem dagar kvar till bröllopet! Gissa om jag har fjärilar i magen. Sitter och knåpar med sånghäftet och presentationen av gästerna. Är glad att vi gort en "pre-spåning" för någon månad sedan så man har något att gå på när man ska försöka få ihop finurliga och roliga presentationer.

Funderar på vad jag har kvar att göra... Vigselprogrammen ska göras helt färdiga i veckan, så även sånghäftena. Bordsplaceringen är färdig (men vi vågar inte sätta in den i sånghäftet än eftersom någon av gästerna kanske blir sjuk eller så...). Klänningen hänger här hemma, tårtan är beställd...

Måste nog ta och springa ur lite adrenalin ur kroppen :) Annars kommer fjärilarna ta överhanden!

• Svar på tråden knappt en vecka kvar...
  • Ö bröllop

Oh ja vad der fladdrar i magen. Kunde inte sova i natt, bara tänkte på små detaljer som inte var klara och kan gå fel. Är super speedad. Håller på att packa resväskan inför flyget upp i morgon. Tänk om jag gllömmer ringen! Som tur är åker min m2b två dagar senare så han får ta allt jag glömt.

Tänk att man kan stressa upp sig över så fjantiga saker.

All Lycka till dej på din dag Lina-Flina

• Lina-Flina

Håller med dig! Undrar om det kommer att kännas snopet när allt är över. Man har fixat och donat och haft bröllopet i tankarna i flera månader och så är själva festen över på en eftermiddag och kväll. Prästen varnade för att själva vigselakten kunde kännas kort, men som han sa: det är ju sen det börjar.

Lycka till med allt du med!
    Kram

Svar på tråden knappt en vecka kvar...