Nån mer som gifter sig 5/8-06?
Är det nån mer som bokat in bröllopet till den 5:e augusti 2006 i Sthlms-trakten?
Är det nån mer som bokat in bröllopet till den 5:e augusti 2006 i Sthlms-trakten?
Vi hade planerat in det datumet, men kunde inte hålla oss, så vi gifter oss i sommar i stället(30juli).
Det var inga problem att få kyrka, trots att vi var ute i god tid. Värre med fotograf och någon som gör håret på mig!!!
Vi ska också gifta oss den 5/8-06. Vi har bokat Ulriksdals slottskapell, men annars har vi inte hunnit så långt.
Vi har faktiskt inte förlovat oss ännu... Det är min sambos "uppgift". Vi har kollat på ringar och bestämt vad vi vill ha (jag ville vara med och bestämma och få en förlovningsring som passar den vigselring jag vill ha), så nu är det bara upp till honom att välja dag och plats... väntar... *ler*
Har precis bokat vår festlokal för 5/8 2006 men väntar på att se om kyrkan är ledig!
Vi gifter oss den 5/6 klockan 16.00. Bor i Stockholm men kommer att gifta oss i småland där jag kommer från.
Roligt att vi har samma datum!
Hur långt har ni kommit i era planeringar?
Vet ni hur era klänningar ska se ut, har ni gjort några inköp, är präst och lokal bokat?
Vi har som sagt bara bokat kyrka, men vi letar lokal. Problemet är att vi inte riktigt vet hur många vi vill/kan bjuda. Dessutom skulle vi vilja att lokalen ligger vid vattnet, så vi kan åka båt dit från Ulriksdal...
I övrigt försöker jag att inte planera för mycket, jag vet att jag är lite av ett kontrollfreak och lätt skulle kunna bli en bridezilla, så jag försöker bärga mig ...
Vi har bestämt datum till den 5/8 2006! Vi har preliminärbokat lokalen, som ej kan bokas förräns i januari, men det verkade ganska lugnt och kyrkan kan inte bokas förrän september i år. Jag känner mig därför lite låst i min planering. Vi gifter oss i Stockholmstrakten, i min dopkyrka.
Har kollat en del klänningar och ringar på nätet, men ännu inte provat något i verkliga livet!