• anna_80

Ropar på Cheerful!

Hej! Här kan vi ju skriva lite stället för att stjäla fotoalbumstråden!

• Svar på tråden Ropar på Cheerful!
  • Hej baberiba

anna_80

Tycker du att jag ar nojjig angående klänningen?? eller ?? vill ju inte att de ska se att jag har valt samma klänning. ville ju att den skulle vara "MIN" ...vad hade du gjort?

• anna_80

Oj vilket sammanträffande med klänningen!! Men vad kul att du får göra om den så den blir unik! Låter jättefint. Man ska helt klart köra på den klänning man trivs bäst i, det var samma sak för mig, jag provade flera, men när jag hade Min klänning stannade hela affären och tittade! Häftigt! Vore kul att se din på bild! Du kan ju skaffa en msn sida om du vill kunna lägga upp bilder. Det var inte så svårt, jag klarade det och jag är inget dataproffs direkt...

Vi verkar ligga rätt lika i planeringen. Vi har sista osa datum idag, och vi verkar bli runt 90 personer, väntar fortfarande på några svar. Hur många blir ni?

Å, vad gott att beställa tårta! Vad blir det för smak? Kul att man kan designa sin tårta med för att passa temat! Vi ska göra egna, mamma gör världens godaste chokladtårta med vit choklad och jordgubbar på! Valde att göra så för att spara in lite pengar. Vi har ju gjort vårt eget tårtbrudpar som ska stå på toppen!

Jag kommer ha en helvit bukett, eftersom min klänning inte är riktigt vit. Det kommer vara vita pioner, vit vallmo och brudslöja. Den kommer bli som en transparent vattenfallsbukett ganska lång och smal. Det kommer vara ormhassel och guldpärlor i den med. Tror den bli cool! Vad är det för form på din bukett?

Har du blivit hippad än? Jag hade hippa förra veckan, det var hur kul som helst!

Å, jag brukar sitta här framför datorn i timmar, men just idag ska jag på lite avslutningspicknick med kompisarna, så jag måste gå och fixa lite... Återkommer säkert senare idag!

• anna_80

Nej, tycker det låter helt rätt att du har valt att ha en klänning som är du. Jag hade precis samma känsla. Dessutom gör du ju om den lite, jag tror inte folk kommer tänka på att det är samma klänning om ni har olika stil på blommor och hår med. Tycker många av de trendiga axelbandslösa klänningarna med släp är väldigt lika, men ändå har ju "alla" såna och blir helt olika brudar!

• Hej baberiba

anna_80

Vi har bjudit 40 personer så det är inget stort bröllop. Vi har valt att bara närmaste i familjen/släkten ska vara med. Inga kompisar.

?? vet inte hur man gör fotoalbum ?? kan du förklara vart jag går in osv ??...:D

• Hej baberiba

anna_80

Kan inte få in min bukett i galleriet...jobbar på det....men du ser klänningen..

• anna_80

Det var verkligen en annorlunda och fin klänning! Förstår precis varför den heter ängelklänningen! Du ser ut som en liten ängel i den! Vilket häftigt album det var med! Jag kan försöka beskriva hur man gör en msn sida om du vill ha det med, men det kanske inte behövs nu? Vore kul att få se din bukett med.

Det var verkligen inte lätt att välja ut hur många och vilka som skulle bjudas, Kanske enklare om man väl bestämmer sig för att dra en gräns vid släkten, som ni har gjort.

Godnatt!

• Hej baberiba

anna_80

Tack ! jo den är annorlunda men jag gillar den så mycket. Den heter inte ängelklänning men jag kallar den för det...Klänningen kommer från en tysk design som heter Weise....

Tyvärr får jag inte in brudbuketten i albumet. Har laddat ner buketten från i-net och det går inte att få in det i mit album...

DU behöver inte visa mig nu hur msn foto fungerar, jag säger till om jag vill lägga upp bilder där. Nu har jag ju fotogalleriet.

• Hej baberiba

anna_80

Här kan du se min bukett fast du får tänka dig att det är cremefärgade rosor med vita orkideer med gammelrosa pistiller. Det är bild 589 på sidan 5 under menyn designade buketter. Bild 573 sidan 6 under menyn designade buketter så har jag tagit ide´n med de gröna stråna upptill som ett hjärta.

www.bernzonsblommor.se/brollopsgalleri.asp

• anna_80

kanonfin! Blir nog snyggt till klänningen!

Svar på tråden Ropar på Cheerful!