Någon som också ska börja imorgon...
Ja, imorgon gäller det. Då är det slut på allt det goda om jag ska hinna ner 10 kg till bröllopet den 10 sep. Är det någon som har lust att sällskapa mig på vägen? Fler än jag som ska ner 10 kg till sep?
Ja, imorgon gäller det. Då är det slut på allt det goda om jag ska hinna ner 10 kg till bröllopet den 10 sep. Är det någon som har lust att sällskapa mig på vägen? Fler än jag som ska ner 10 kg till sep?
Jag får väl vänta på den där motionsstickan då. Styrketräning är det enda jag har tyckt varit kul i träningsväg, men det ger ju inget flås direkt. De säger att man förbränner jättemycket med spinning, kanske ska testa det. Jag kände mig superinspirerad bara av att jag faktiskt tog mig iväg till viktväktarna igår, även om vågen inte var så snäll... Men det ska jag ändra på! Nu kör vi järnet eller hur?!!!
Här är en till som allmänt vill slimma ner och bli lite sundare igen. Hoppar gärna på om jag får!
Hallå på er!
Jag vill jätte gärna hoppa på här om det är ok? Jag väger 70kg och vill ner till ca 56kg. Började igår. Och jag har nyss varit och tränat. :) Hoppas på att gå ned i vikt till augusti. Räknar med att gå ned 10kg tills dess. Men jag ska ta det som det kommer och kämpa på!!
Lycka till allihopa!!
Då är vi några stycken men vad sägs om att byta rubrik till vi kan! eller nåt? Någon som också ska börja imorgon blir liksom fel pedagogik...
Berätta ni andra om hur ni tänkt att gå ned!
Lina=Mullig,
Hur lång är du? 56 kg låter lite.
Kram
Gollings
Ja, jag kör SB fortfarande, men fantasin börjar tryta och jag ät jättesugen på pasta! Men i lördags drack jag vin med en kompis. Har du övergett SB?
10 september
Då har vi nästan samma mål! Jag är 159 cm och vägde nästan 67 kg när jag började för en vecka sedan. Vill också ner till 57 kg.
Jaha så var det första dagen! Fast jag har inte gjort något ännu.. Sista dagen som vår praktikant var där och hon ville absolut bjuda på gott (chokladpaj)! Nåja, bättre går det imorgon.
Tanken är ivarje fall, för att svara på Gollings fråga; att minska ned på socker vilket ger effekt viktmässigt, då det inbegriper så mycket. Minska ned på färdiglagat och snabbmat. Försöka äta lite bättre helt enkelt.
Sedan tänkte jag komma igång och gå ut och gå några gånger i veckan till att börja med.
Jag skulle oxå behöva ert stöd! Började egentligen för 5 veckor sedan, gick jättebra första veckorna men sen blev det lite för mycket av det goda igen, lite godis här ett glas vin där...
Har som tur är stått stilla på den vikt jag gick ner till men jag vill ju ner mer!
Det är ingen konst att sluta äta onyttigt! konsten är att inte börja om!
Hur många bantar, starta om och allt sådant trådar om vikt finns det? Jag vet att det är svårt att gå ner i vikt, är själv en knubbis.
Tänk om det vore "så lätt" att gå ned i vikt och inte lägga på sig allt igen?
Här har ni en till som ska ner 10 kg under sommaren. Gick med i aftonbladets viktklubb förra veckan och har satt måldatum till 15/8. Då ska jag förhoppningsvis väga 65 kg.
Mimmi27:
Jo, jag kör fortfarande med SB men det har varit så mkt med uppsatsen att det blev lite si och så. imorgon är det helt över och idag har jag sån mensvärk att jag inte kan äta alls. Det brukar alltid funka för mig att börja i början på månaden. JAg blev fortfarande så dålig i magen av SB men jag kanske aldrig hann köra tillräckligt länge. Grattis till nedgången på 2 kg, har det hänt ännu mer denna vecka?
La_beaty:
Jag är 166cm lång. Tycker det är en bra vikt för mej. :)
Lina=mullig
Jag är oxå 166cm och ska oxå ner till 56-57kg, lite kul att se att vi har samma mål!
Hur många kilo måste du ner? Jag har gått ner ca 4 och har ca 5 kvar. Gick ner 13 kg för 3 år sedan (skulle egentligen bara gå ner 10 men kroppen fortsatte att gå ner av bara farten så då gick jag ner till 52 men det var för smalt! Fick sen äta mer och mer för att inte tappa ännu mer vikt, INTE bra kan jag säga för sen var det omöjligt att sluta äta!
Maniko: Kul att vi har samma målvikt. Jag måste ned från 70kg. Vilket betyder att jag måste ner ca 14kg. Känns som en lång väg dit, men jag ska kämpa mej fram. Ska klara det :) Roligt att du har gått ned i vikt. Grattis!! :) Hoppas att det forsätter så. Lycka till! Kram!
Tack Lina=mullig!
Hoppas att det går bra för dig, vi får väl försöka peppa varandra så vi når vår målvikt!
Bakade mockarutor med barnen här om dagen, INTE bra när man försöker gå ner i vikt!!!
Ja ja jag har stått still den här veckan så det är väl ok!