Exakt 3 månader kvar!
3 månade kvar till 20 augusti.
Pirrigt!
3 månade kvar till 20 augusti.
Pirrigt!
3 månader kvar exakt för mig igår!
Tiden går fort må jag lova.
Men det känns inte så stressande måste jag säga. Vi ska iväg och titta på blommor innan den 8 juni, för då ska jag träffa min stylist. Så efter den 8 juni har jag nog bestämt min brudbukett, frisyr, make och blommor i hår och till dukning.
SKÖNT !!
Blev för först gången riktigt pirrig när jag idag (också) upptäckte att det "bara" är tre månader kvar.
Ja herregud, nu kommer det gå jätte fort.
Men jag känner mig också ganska lugn, saker börjar falla på plats.
Det vi har kvar är våra kläder, beställa tårta. Vi ska köpa all vår dricka i Tyskland så det blir snart. Och sen är det inte så mycket mera. Dekorationer till borden men annars är nästan allt klart.
Lycka till brudar! Snart gifter vi oss!!!
Hjälp! vi gifter oss ochså 20 aug.
Är klar med:
Kyrka
Präst
solosång
psalmer
transport från kyrkan
festlokal
meny
mingelmusik
band
klänning
brudbukette
blommor till borden
tårta
fotograf
hotellnatt
klänning till näbb
ej klar med
klädsel brudgumm
frissa
Vad har jag mer glömt?
Hindersprövning? Detta kan ni beställa nu - den gäller i fyra månader.
Tack!
Åsså en liten resa kanske?
ja men visst och ring
Ja ni tjejer...jag tror vi har koll på mer än vi tror..
Jag gifter mig också den 20 aug och fick - precis som er, lite panik när jag märkte att det bara är tre månader kvar. Jag menar, om man tänker tre månader tillbaks i tiden så känns det som det inte var alls länge sen. dessutom är det ju sommar nu och den går alltid så mycket fortare..
Men, nu ska man väl inte gå och längta bort sommaren. Ska försöka njuta av soliga dagar, värme och glass också. Bröllopet kommer ju vare sig man räknar dagar eller inte. Här var det uppenbarelse på hög nivå...
Lycka till med allt brudar!!!
/prinsesan
Vi har dessutom tagit semester HELA augusti och kan ta detalj-planeringen då känner vi med bordsplacering m m.
Festprogram och musik kommer vi börja med så småningom så man inte sitter med ALLT i augusti. Men det känns som om vi har koll på saker och ting nu. SKÖNT