• liten ior

SNÖ, vi har nu 1 1/2 dm nysnö

alltså hur ska det hinna bli grönt å fint till 5 juni?? jag bara undrar...

vi har nu 0 grader, snöfall å blåsigt

min planerade shopping samt prova ringen resa blev pga vädret insnöad

vad tror ni hinner det bli grönt till 5 juni eller har vi hamnat i en ny vintertid

trist i alla fall, fick lov att ta fram mina vinterkängor när jag skulle gå ut med vovven

• Svar på tråden SNÖ, vi har nu 1 1/2 dm nysnö
  • Callimillae

Mm, vi hade blötsnö igår. Tog på mig vinterjackan...och frös! =( Nu e d verkligen dax för sommar!!

Håller tummarna för att det är fint och varmt när ni gifter er. Och gärna tidigare oxå för den delen - brännbolls vm sista helgen i maj vill ju gärna bada i sol. =)

• drea

Oj oj!
    Du får väl ta fram grön sprejfärg och såna dära balkongmattor i grönt plast!

• liten ior

drea

meningen är att vi ska ställa björkar vid ingången men hur fint är det med björkar utan gröna blad?

• Gable

När jag bodde i Norrland så SNÖADE på en skolavslutning. Inte kul, inte kul alls.

Jag håller tummarna för dig att det inte händer på er bröllopsdag!

• drea

Plastträd, eller klä ut nån unge till björk!

• liten ior

Gable,

att det snöar på skolavslutningen runt 10 juni händer men inte brukar väl det bli helt vitt och se ut som ett julkort i mitten av maj?

• liten ior

drea

vi hyr in lite palmer, fixar sand å gör det mysigt... inomhus

• drea

Bodypaint kanske vore nåt? Om alla målades till träd skulle det bli en hel skog!

• anna_80

hmmm, låter som typiskt norrländskt majväder... Här är en som flyttar söderut såfort studierna är klara!!
    Hoppas det hinner grönska till den 5/6, det brukar ju börja ge med sig vid den tiden.

• Marie06

liten ior

JAg kan skicka upp blommande björkar till dig. Bor i Skåne. Skämt åsido här är solsken, varmt och blommorna blommar.

Håller tummarna att det är varmt och soligt din dag.

• Gable

Nä liten ior, det brukar inte vara så. Världen är banne mig upp och ner nu för tiden

• Cybermamman

Stackers liten ior, ingen räkmacka för din del verkar det som. Hur ska vi kunna pigga upp dig idag ?

• liten ior

cybermamman. det är lugnt, det är ju två veckor kvar så än tar jag vädret med en klackspark, var bara tvungen att gnälla lite, du vet väl att ior oftast är dyster

• Humminggirl

liten ior...ta in björkar och driv dem inomhus vettja. Det gör man ju till påsk!

Hg

• Cybermamman

Jodå, nog vet jag att ior är lite dyster. Men snäll, mycket snäll. Två veckor det är ju oceaner av tid . Hoppas du har någon reservplan. Har du fått hem några kläder än? Och ringen då? Du får helt enkelt ta en enkel som finns hemma hos någon guldsmed och sen pytsar du dit lite extra pingel eller bygger om den i efterhand. Jag köpte en helt slät likadan som förlovningsringen och sedan så satte guldsmeden i några små stenar som jag ville ha.

• liten ior

cybermamman, om vädret så tillåter ska jag göra ett nytt försök och åka till umeå, prova ring, shoppa kläder å lite annat smått å gott

• Cybermamman

Jag håller tummarna för dig liten ior så du får en lyckad dag imorgon och att allting bara trillar på plats. Det tycker jag faktiskt att du är värd :

• liten ior

tack, du är för go cybermamman

• tinsen

Jag säger som min lilla dotter, Phiiiiiii!
    Lider med er som har snö. Bor själv i skåne så här är det ingen risk att det finns snö.

Svar på tråden SNÖ, vi har nu 1 1/2 dm nysnö