• Bruden från skåne

Limousinservice Helsingborg

Ngn som känner till deras hemsida.
    Eller har erfarenheten att ha hyrt av dem?
    Har ringt dem o lämnat meddelande då ingen svarade, men de har inte hört av sig...

• Svar på tråden Limousinservice Helsingborg
  • Didido

Jag tror inte att de har en hemsida, kollade på pappret som jag fick av dem på bröllopsmässan men där stod bara deras telefonnummer...

Hittade en lapp om en annan biluthyrare "rent for fun", de hyr ut lite äldre bilar typ A-Ford Tudor och Buick Skylark Cabriolet. Dock har inte de heller en hemsida men e-mail winter.vadessjo@minpost.nu eller partik.nielsen@landskrona.net
    Tänkte lägga ut dem om någon letar efter en bil, jag har ingen erfarenhet av någon av dem.

• Bruden från skåne

tack Didio,
    ska maila dem imorrn se vad de har att erbjuda....
    i´ll be back

• Bruden från skåne

Tack Didio..
    Nu har vi tslat me dem....Vi bokade en gammal T Ford till halva priset mot vad allaandra kostar...Känns så skönt.
    Vill bara tacka dig tusen mycket
    Kram

• Aisha

Är det två olika biluthyrare? Hur mycket får ni betala för bilen ni ska hyra? Av vem hyr ni?

• Didido

Bruden från skåne : Varsågod! Jag är glad att jag kunnat hjälpa!

Aisha: Ja det är två olika Limosinservice och "rent for fun". Priser har jag dock ingen aning om!

• Aisha

Jag menar de två e-mail adresserna du angav...är de båda till samma uthyrare?

• Didido

Aisha: Ja det är de. Vet inte om de har hand om olika bilar eller så. Men det är till samma företag.

• Bruden från skåne

Aishia....
    det är två brödrar som har detta.
    kostnaden för den T forden vi ska ha är 1500:- + att de tydligen bjuder på skumpa också....

Till Didio..hade du själv använt dessa eller hur var det nu?
    Det var super uppskattat med tanke på att en vanlih uthyrare kostar runt 3000-4000 kr

• Didido

Nej, jag har inte använt mig av någon av dem. Jag var på bröllopsmässan här i Helsingborg i januari och jag samlade på mig ALLT som delades ut.:) Alla lappar ligger i en papperskasse här hemma och då och då plockar jag fram den och tittar runt. :) Kul att mina grejer kom till användning!

• marie 06

Nu har jag försökt maila på de två adresserna men får bara ett felmeddelande.
    Fungerade det för er? Kanske har någon ett telefonnummer?

• Aisha

Jag fick oxå felmeddelande när jag försökte maila.

• Bruden från skåne

Marie 06 och Aisha!!
    Deras mailserver eller ngt är nere.
    Tel nr dit är 0418- 432745 prova det ska fungera

• marie 06

Tack! jag ska prova imorgon!

Svar på tråden Limousinservice Helsingborg