• Prinsessa

    BT träff Hudiksvall/Sundsvall/Söderhamn?

    Någon som är intresserad av en träff inom kort??

  • Svar på tråden BT träff Hudiksvall/Sundsvall/Söderhamn?
  • Helena Sk

    Ja så enkelt kan det ju vara!
    Jag har inte ens tänkt på att titta runt på kyrkorna!
    Vi gifter oss i stan för att min sambo är uppväst inne i stan. Jag är uppväxt i Sanna och hörde då till Hälsingtuna kyrka.
    För oss är det mycket lämpligt att ha vigseln i kyrkan i stan. Då kan vi efter vigseln bara trava ner till Hotel Temperance där vi ska ha festen.

  • Jeany

    kotten_79

    Vi har också endast fått ca 10 svar (våra föräldrar tar emot svaren, kanske fler nu?)
    Vårt osa går ut 1 juni, och man vet ju hur sen folk är med att svara :(

    Jag jobbar på Lexxar Trading som säljare.
    Och du?

  • kotten_79

    Helena Sk

    Tänkte inte på vilken vi tillhör, utan vi for runt o kollade. Själv gillar jag inte kyrkan mitt i stan. Tycker den ligger helt fel.. Men alla tycler ju olika.
    Är själv från Iggesund, och sambon från Harmånger, men Rogsta var som sagt en favorit

  • kotten_79

    Jeany

    Jobbar på Dagcenter med funktionshindrade.

    Blir du åxå lite besviken på att folk inte svarar föränn nu. Jag blir det i alla fall. Man kan ju inte planera färdigt. Och 10 st av 90 tycker jag är lite, när osa går ut snart

  • Jeany

    Kotten_79

    Ja, iof så var vi lite sen ut med inbjudningarna, men jag tycker väl att de flesta borde veta rätt snabbt om man kan gå eller ej. Det är ju inte hellätt med all planering till ett bröllop, och då skulle det underlätta lite om gästerna var lite kvickare på att svara.

    Ska alla vänta till sista dagen med att svara lär det bli svårt att komma fram för dem :) Och du/ni får sitta uppe hela natten för att svara telefonen som ringer i ett...*s*

  • Jeany

    Näe, vi är inte klara med allt, massa smådetaljer kvar.
    Värst är det nog med ringen, hittar ingen jag vill ha!! :(
    Klänningen får jag uppsydd av en sömmerska här i stan.
    Såhär kommer den se ut:
    groups.msn.com/EowynandArwen/costumeseowyn.msnw&PhotoID=1941

    Alla detaljer är inte exakt lika, för det går inte att få tag på ju, men i det stora hela så är den lika. Bestämde mig för den när jag såg Sagan om de två tornen, kärlek vid första ögonkastet! :)

    Sen är vi på jakt efter porslin att hyra, men det verkar också ordna upp sig.

    Hur går det för er och all planering?

  • kotten_79

    Jeany
    Vi är väl klara med det mesta, åxå en massa små saker kvar, som placeringskort, festprog, o såna saker..
    Måste bara säga att din klänning var helt otroligt underbar.

    Angående vigselring så är den klar och finns hemma, men har ändrat mig lite. Ska använda vigselringen som förlovningsring i stället och köpa en ny vigselring.

  • Sazza_zoo

    Jag bor i Sundsvall...skulle vara kul med en träff!

  • 6aug

    NEEEJ, jag missade helen sk, jag tror jag smäller av *S* Hör av dig om du är kvar. Vill ju veta om var du ska köpa tårta =)
    Har sökt dig så hela forumet vet om det *L*

  • robbans flicka

    hej hej brudar!! här är en till söderhamns brud! Jag vill jättegärna vara med på en söderhamns/hudiksträff.

    Jag o min m2b gifter oss 2juli-05.
    Hoppas ni ser mitt inlägg i denna tråd o vill ha mig med...

  • Helena Sk

    6aug: Har du sökt mig? Nu är jag här ialla fall!
    Tårtan köper vi på Tewes. De är mycket billigare än Dackås!

  • Nikita14

    Kommer från Sundsvall...Vi har redan tidigare haft 2 träffar.. :D Ska gifta oss midsommarafton i Selånger kyrkoruin...

  • 6aug

    HEJ HELEN SK *S* Du kan inte fatta vad jag sökt dig =) Har gkort allt som står i min makt för att hitta dig. Nu kan jag pusta ut *phuuuu* Äntligen vet jag var din tårta är beställd. Tackar och niger =)

  • Helena Sk

    6aug: Fast var har du sökt mig? jag kollade på lite gamla trådar och hittade ingenting.
    I am here now!

  • Prinsessa

    Brudar!!
    När kan ni tänka er en träff??
    Vardagar? helger? samt tid på dygnet...
    Fram med förslag & plats, annars lär det inte bli något om vi ska sitta här & häcka
    Jag kan :
    Måndagar på em från 12,00
    Tisdagar på em från 12,00
    Onsdag hela dagen
    Fredag hela dagen
    samt helger

  • Helena Sk

    Jag pluggar i Gävle men är inte där varje dag. Så jag kan ganska ofta iallafall...

  • Jeany

    Jag jobbar till 16.00 varje dag, o efter det måste jag hämta barnen på dagis o fritids. Helger är jag ledig.

  • Sazza_zoo

    Jag jobbar på dagarna fram till 16.45, men annars så kan jag nog lite närsomhelst!

Svar på tråden BT träff Hudiksvall/Sundsvall/Söderhamn?