• Fru Calice

Öltältsträfftråden!

Hej hopp!

Tack för senast!

Tänkte köra igång öltältsträfftråden som vi pratade om. Även om min blivande så snällt informerade om att det minsann inte är några öltält utan bara vanliga uteserveringar. Men det låter tråkigare tycker jag, så vi kör på öltält!

När kan ni?

• Svar på tråden Öltältsträfftråden!
  • Tessan05

Har just sett att det inte är helt säkert att jag är hemma vecka 26. Jag tror att jag är hemma på måndagen dock och åker till Gbg först på tisdagen *hoppas* Men, torsdag kan jag definitivt inte.

• T.Karlsson

jag har suttit här ett tag o funderat på om jag oxå ska haka på den här tråden. men det är väl kört nu :D

• marfa

Det är klart att du ska vara med T.Karlsson. Vi har jättetrevligt när vi träffas. Bebisen är välkommen oxå :)
    Hoppas att alla andra oxå kan komma.

• T.Karlsson

kan ju inte sitta o dricka när jag är gravid :D

• marfa

Nä jag vet, men med tanke på hur trevliga vi är, vill du säkert komma dit åndå!! ;)

• Lilla Ia

Hej. Jag ska inte gifta mig förrän april -06, men det skulle vara kul att träffa er ändå, om det inte är för sent att haka på. Ni verkar vara det som händer i Norrköping, kanske kan få inspiration av er!

• na76

Hej

Lilla La: Det är inte försent att haka på. Alla som har lust att vara med är välkomna. Vi träffas på nåt öltält i Linköping. Vi har inte bestämt var än.

Föreslår att vi möts vid Burger King på måndag 27/6 för att sen gå till nåt passande öltält. Regnar det får vi väll sitta inne. Vilken tid ska vi ses? Blir fem bra eller är det för sent/tidigt?

• Lilla Ia

Låter bra för min del. Bra anledning att lära mig hitta i Lkpg, dessutom. Hittar knappt alls, bott i Nkpg i ett år, inte varit i lkpg så mycket. Men med karta ska det väl gå!

• Tessan05

T.Karlsson: om jag kan komma kommer inte heller jag att dricka alkohol, men... tror säkert att det finns något annat smaskigt att smutta på :) Och som marfa säger, vi brukar ha väldigt trevligt!

Lilla La: Perfekt tillfälle för dig att få se mer av Linköping, så klart att du ska komma!

Så var det det där med tid och plats. Om jag kan komma, så är kl fem, utan för Burger King, en helt okej tid för min del. Allt förutsätter dock att jag åker hem från Gbg på söndag och inte blir kvar :)

• sandella

Tillbaka från vår fantastiska bröllopsresa i Mexico

Jag kommer på måndag! Ställer mig vid Burger King klockan 1700. Jag ska försöka få med några bilder från vårt bröllop att visa. Vi har inte framkallat något ännu utan får ta printern till hjälp.

Grattis Calice, Brud i sina bästa år och Delphi till Era passerade bröllop! Hoppas få höra mer om dem, och kanske se bilder också, på måndag.

Kram! Sandella

• Lottis2

Jag ska försöka hinna till 17.00

Vi ses

• marfa

Jag kommer oxå till BK till 17.00
    Ha det bra tills dess
    Marfa

• brud i sina bästa år

Ska försöka hinna komma, min dotter ska resa till USA tidigt tisd. morgon så vi fortsätter sressa...

• na76

Hej

Puffar upp. För alla som är intresserade av att träffas och prata bröllop så ses vi vid Burger King kl 17.00 idag.

• indianflickan

Hej på er brudar! Jag har fått förhinder så jag kan tyvärr inte komma. Hoppas att ni får en trevlig kväll!!

• Lilla Ia

Hej på er, kunde inte komma iallafall, hoppas att ni hade kul! Någon annan gång kanske.

Svar på tråden Öltältsträfftråden!