• Tissa

Nån Brud i okt??

Hejsan!

Är det nån mer än lilla jag som ska gifta mej i oktober??
    Har ni kommit långt i er planering?Skriv gärna och berätta

Kram kram

• Svar på tråden Nån Brud i okt??
  • Kärlek79

vi gifter oss den 15 oktober. Älskar hösten samtidigt som jag tycker att det är skoj att gifta sig när inte så många andra gifter sig. Vi har bokat kyrka, och lokal för festen. Mina kläder är helt färdiga. HÅr och smink är också bokat. Just nu håller vi på med inbjudningarna, men vi har inte tänkt att skicka ut dem förrän efter midsommar ungefär.

• Tissa

Ja va kul!

Vi gifter oss den 29 okt.Vi har bokat kyrka,festvåning och svit,köpt klänning,ska iväg snart och provsmaka bröllopstårta,håller på så smått med inbjudingskorten.

• Mstobemrs

Vi gifter oss den 1:a oktober. Har bokat kyrka (Vellinge) och festlokal (Rönneholmsgården), fracken är hyrd och klänningen köpt...Har just nu lite problem med inbjudningarna, det är ju så svårt att bestämma sig! Men nu lutar det åt grönt, vitt och guld som färgtema så inbjudningarna kommer nog att gå i något grönt.. Har inte bestämt oss för vilken cateringfirma vi ska anlita heller...börjar bli smått stressad även om det är gott om tid kvar, eller hur?

• Mstobemrs

Ja just det, vi har bokat bröllopssvit också (The Mayfair Hotel för det är så charmigt)och provsmakat lite tårtor men på tårtfronten har vi inte bestämt oss än...

• Foxy Lady

Hej alla oktoberbrudar!
    Vi ska oxå gifta oss i oktober, den 29:e! Lokal och kyrka är bokade, vi har bestämt vem som ska fixa cateringen också. I fredags hittade jag klänningen med stort K! Bröllopssvit och bröllopsresa ska min m2b få fixa så det blir lite av en överraskning!
    Nu längtar man verklligen!

• Tissa

Hej foxy lady! Va kul att ni osså har valt den 29 okt var bor ni?

• Foxy Lady

Hej Tissa!

Vi bor i Malmö och kommer att gifta oss i Sankt Petri kyrka (vid Stortorget) sedan kommer vi ha bröllopsfest på Sankt Gertrud! Det är nära och bra så vi hade tänkt oss ett bröllopsfölje från kyrkan till lokalen!
    Var bor ni? Var ska ni gifta er, fest etc?

• Foxy Lady

Intressant att höra om fler...
    Själv var vi och provade bröllopstårta på ultimate cake igår, positivt överraskad måste jag säga! De var jättegoda! Svårt att bestämma men man får ju köra uteslutningsmetoden litegrann
    Har bokat St Gertrud för festen men börjar nu bli lite sugen på Rönneholmsgården!

• i höst?

Gifter oss 1:a Oktober. Har bokat festlokal och kyrka samt börjat fila på inbjudningskorten. Det mesta andra återstår fortfarande, även om en hel del finns uttänkt i huvudet redan... ;)

• Tissa

Foxy lady

Haj vi har osså beställt bröllopstårta från ultimate cake i malmö Hade osså svårt att bestämma oss men till slut fann vi det vi sökte Mmm gott gott! var i malmö bor ni? kram

• Tissa

såg att ni osså ska gifta er den 29 okt!!! hahah så kul!!!

• Foxy Lady

Hej Tissa!
    Vi bor vid Nobeltorget i Malmö! Och ni? Var ska ni ha fest och vilken kyrka blir det? Nyfiken i en strut!
    Har du börjat köpa attiraljer ännu typ ris, servetter o sånt?

• 1 oktober

Hej
    Gifter oss också i höst. Försöker göra så mycket som möjligt nu, men det är svårt tycker jag. Vi har bokat kyrka, festlokal och skickade precis ut inbjudningarna, lite tidigt kanske, men jag tänkte att folk skulle få dem innan semestern. Jag har ett bekymmer som ni gåärna får hjälpa mig med. Vi har en kompis som ska knäppa kort på oss och vi tänkte göra det efter vigsel som är klockan tre den 1 okt, men jag kom på, när blir det mörkt egentligen?

• Tissa

Foxy lady
    vi bor i arlöv men håller på att leta lägenhet i malmö
    Vi har bokat festvåning och svit på hotel Savoy super nice!Vi kommer gifta oss i arlövs kyrka Ååhh vi har best. nästan allt till mej nu...hihihi som det pirrar i min mage! ska snart ut och kika kläder till honom osså...han ville vänta lite med det hehe

Jsag finns även på familjeliv som fru andersson om ni vill kika i mitt galleri

• Tissa

hmm vad ska ni ha över axlaran ni som gifter er så sent i okt? jag tänkte nån vit fusk päls har hittat jätte fina på ebay hur kallt brukar det vara då? nån som vet?

Svar på tråden Nån Brud i okt??