• Mayya

bröllop 20/8-05

Halloj!
    Vill bara dela med mig känslor!
    Har idag hittat vigselring och min blivande man har hittat sina kläder! Nån mer som gifter sig 20/8? Skulle vara kul att checka av planering och ideér. Ska inte gifta mig i stockholm men bor dock här.
    Ha en bra helg.

• Svar på tråden bröllop 20/8-05
  • 08 Brud

Heeeej!

Gifter mig oxå den 20/8 - men i Stockholm! Mycket är fixat men det känns också som om väldigt mycket återstår. Har känt mig stressad hela våren och jag börjar undra om ett stort bröllop verkligen är min grej! Vi har tex. gått och tittat på en ring till mig i månader men inget händer! Kyrkan, festlokal och transport från kyrkan för gästerna är förvisso ordnat + min brudklänning men vi har ännu inte fått ut våra inbjudningar!!!!! Nu vet alla våra vänner att vi gifter oss den 20 augusti men ändå??? -Nej, har nog lite panik och undrar smått desperat vad jag har gett mig in på?? Ha ha! När man läser inläggen här på bröllopstorget verkar ju alla ha stenkoll på allt från menyer till färg på tvålar vid mottagningen! Men det ordnar sig nog... man får bara inte glömma att det är ens egen dag och att det ska vara en fest! /Trevlig vecka!

• Xite

Lugna dig 08-brud. Vi är fler som inte är så bra på framförhållning. Vi har inte ens datumet tvärspikat, även om allt tyder på den 20 augusti.
    Jag fick tag på lokalen idag.

Jag blir lugnare för varje stressad augustibrud jag läser om :)

• Mayya

Hej hej!
    Jag håller med Xite, att du 08-brud inte behöver vara orolig, även om det kan kännas stressigt så tror jag nån stans att det mesta löser sig till det bästa. Vi har det mesta fixat men det utesluter inte att jag är stressad i huvudet ialla fall.
    Men som du skrev 08-brud: så är det brudparets dag och det ska ju vara en festdag!

Svar på tråden bröllop 20/8-05