• TidigtUte

    Lust att ses - tråd 2

    Hej tjejer!

    Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

    När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

  • Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • TidigtUte

    Elisabeth - tack för igår!!!!!! Det var supertrevligt så himla bra film Peter klippt ihop!

    Camilla - Vet du om det finns någon bild på brudparstämpeln som du har?

  • Millemo

    Frank2B - ja - supermysigt!! Vilken duktig man du har!!

    TidigtUte - Nja - jag kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut... men jag skulle kunna stämpla på ett papper, scanna den och maila den till dig.. eller så får jag försöka surfa runt ikväll och se om jag kan hitta den på nätet. (minns inte 100 hur den ser ut nu när jag är på jobbet..)

  • Bride2B..

    åhh jag ville ju också komma.. jag var så otroligt trött när jag kom hem igår att jag inte orkade åka någonstans.. :/

    Men idag blir det shopping på stan... :)

  • TidigtUte

    Millemo - ja om du kan scanna över den vore det ju superbra! Du har ju min mail!!!!

  • muminlina

    Tack från mig också! Super bra film och trevligt sällskap :)

  • Millemo

    TidigtUte - Nej!!! Jag glömde stämpeln idag... men jag har ju en dag på mig till innan du går på semester.... ska försöka komma på det tills imorgon!!

  • Millemo

    Vi pratade om ett program på var så smart att göra festprogrammet osv i - vilket var det?

  • muminlina

    Millemo - Adobe PageMaker 7.0 är också bra. Det är där vi gjort vigselprogrammet.

  • Millemo

    Tack för tipsen - vi ska träffa prästen på tisdag (tog mig i kragen o ringde...) och efter det borde det vara bra att börja med vigselprogrammen.

  • muminlina

    Jag har köpt mina underkläder nu. Jätte nöjd! Det blev en torsolett :)

  • Millemo

    Kul att du blev nöjd med underkläderna, Muminlina - igår när jag var ensam passade jag på att prova mina underkläder - och det blir så tjusigt så!!

    Jag har gått ner i vikt oxå - nu väger jag som när jag köpte klänningen - så förhoppningsvis blir det ett par kilo till - det är ju ändå fyra veckor kvar till det smäller!!

    By the way - som ni vet - så tog de Nicklas i morse.. Han blev så rädd.. jag hade låst upp dörren i morse - så Anders (bestman) bara kunde gå in.. som tur var hade inte Nicklas så ont i huvudet - eftersom det var så dåligt väder igår kväll så var han inte så sugen på att gå ut efter konserten - och tur var väl det... Nu har jag iallafall skjutsat dem till Danmark/Tysklandsterminalen...

  • Bride2B..

    igår var jag i tyskland o inhandlade all alkohol.. shitt vad mycket öl det blev säger jag bara ;)
    hur går det för alla med planeringarna?
    Tidigt ute, det är inte så länge kvar för dig :D

  • muminlina

    Jag tänkte bara fråga hur man gör det här med namnbyte. Det är ju inte jag som byter namn men Juha ska ju byta till mitt. Vart ska man anmäla det (vi skickade ju med papper samtidigt som vi gjorde hindersprövningen) och vad ska man fixa själv och vad ordnas automatiskt?

  • Millemo

    Muminlina - jag vet faktiskt inte... men jag tror att allt sköts automatiskt - det är ju skattemyndigheten/folkbokföringen som får in ändringen och då skickas det på fil till alla olika myndigheter o företag mm. Men man får själv ändra på körtkort, betalkort mm - men det är ju egentligen inte svar på din fråga... vet faktiskt inte..

    Frank2B - Ville bara önska dig/er en underbar bröllopsresa och hoppas att ni får det helt underbart!!

    Kram kram

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2