• Katten

Kashi Go Lean Crunch cereal

Vet nagon om och var man kann fa tag pa detta i Europa?

• Svar på tråden Kashi Go Lean Crunch cereal
  • Katten

Ingen som vet vart man kan köpa amerikanska produkter?

• Eddan

Hej

Jag bor i London och har tidigare jobbat på en hälsoaffär som heter Fresh and Wild och där finns Kashi. Men vi hade stora problem under lång tid och har fortfarande att få in Kashi till EU för av nån anledning så är det något i det som är svårt att få godkänt i tullen, tror det är honungen. Så större delen av tiden så finns det ingenstans, så tror nog det skulle var svårt att få tag på det i Sverige. Men har sett att det finns websidor i alla fall i england där man kan beställa hälsomat från nätet, så du kan ju prova att söka på Goggle

• Katten

Hmmm...intressant. Du vet inte om det finns manga bra South Beach Diet produkter i England? Kanske finns det nagon bra butik där som ocksa har en nätavdelning...

• Ellte

Vad är det för speciellt med dessa flingor? :?

• Katten

De ska vara South Beach Diet-friendliga :D
    Det finns visserligen andra i Sverige som är det, tex all bran plus tror jag, men det gar inte att fa tag pa i tyskland där jag bor för tillfället och jag har läst att sa manga amerikaner älskar Kashi-flingor att jag blivit väldigt nyfiken pa dem. Men det verkar väldigt svart att fa tag pa dem. :(

Svar på tråden Kashi Go Lean Crunch cereal