• Nikita14

    patrik sökes!!!!!!

    Vad har hänt med sökfunktionen...Vi vill ha tillbaka den NU!!!!!!!!!

  • Svar på tråden patrik sökes!!!!!!
  • dala82

    Tänk hur en sån liten grej kan göra en helt tokig!!! De jobbar säkert stenhårt med den här sökfunktionen, men det är iallafall SKITIRRITERANDE när man inte får ngt besked! Jag lovar att de har gjort om den helt, att det blir mycket lättare att söka efter specifika saker; sök i inläggets innehåll, trådstartare o.s.v.

    Men ett litet besked, pleeeeassseee Paaaaatriiiiikkk....?

  • lokatt

    hm, de har visst ett telefonnummer också... kanske kan vara på sin plats att börja ringa snart? 08 - 449 10 60 var iaf numret...

  • vixen not a tramp

    Fast ni vet att man kan googla på bröllopstorget och sen det ord man söker efter. Funkar fint så länge!

  • lokatt

    Mia.Maria:
    jojo, det kanske går att ta sig runt den saknade sökfunktionen. men jag tror det har gått från "var är sökfunktionen" till "varför får vi ingen info om när den kommer tillbaka, och varför svarar inte p på mailfrågor?".
    och DET kan man tyvärr inte googla sig runt...

  • Lena L

    Patrik reagerar sällan nu förtiden på frågor ställda till honom här. Jag hade frågor till honom för någon månad sedan och höll på att maila och 'ropa' här i flera veckor utan respons från honom!!!
    Verkar som om han bara reagerar om man skriver nåt som för honom är 'olämpligt'!! haha....

Svar på tråden patrik sökes!!!!!!