Båttransport och amatörfotograf i GBG sökes!
Tips mottages med tacksamhet!!
Behöver en kortare båttransport och en billig och bra amatörfotograf till den 13:e Augusti i Göteborg!
Sent ute tycker ni?! Japp... *s*
Tips mottages med tacksamhet!!
Behöver en kortare båttransport och en billig och bra amatörfotograf till den 13:e Augusti i Göteborg!
Sent ute tycker ni?! Japp... *s*
Vet en duktig tjej som är evrksam i Göteborgsområdet, Louise Pekkanen heter hon, hon har mail fotograflouise@hotmail.com , hon har bra priser och är mycket duktig!
Perfekt! Ska slänga iväg ett mail genast... har hon nån hemsida med foton?
Nej jag tror att hon håller på med en men jag vet att hon kan skicka bilder via mail...
pratade precis med henne(louise) via telefon och jag berättade om dig lite snabbt, hon hade precis kollat sin mail men inte fått något från dig vad hon kunde minnas, det kanske har kommit fel? hoppas att det löser sig iaf!Har ni fått tag på någon båttransport? ett tips kan vara att höra av sig till saltholmen i GBG....
Oj, vad bra att du sa det... får prova igen då! =O)
Ska höra efter på båtklubbar tänkte jag... vore ju perfekt. Vi ska vara vid långedrag så saltholmen borde funka!
Ja det låter bra, det är nog inga problem! Det kanske är något fel på mailkontakten, om du skriver din mail kan jag ge den till henne då jag skall prata med henne i helgen!