virituell modell
någon som har länken till en sida där man kan ställa in sina mått och vikt och få en virtuell kropp uppritad på skärmen.
vet ni vad jag menar
monica
någon som har länken till en sida där man kan ställa in sina mått och vikt och få en virtuell kropp uppritad på skärmen.
vet ni vad jag menar
monica
sok pa conversions pa google sa far ni bra omraknare
Jag som är 162 cm är 5'4
Tack för länken! Nu har jag testat den där modellen och det blev faktiskt ganska likt! kan man använda den när man ska handla kläder på la redoute alltså? hur då? Jag är inte så haj på sådana här saker...
Jag tror det finns länkar till La redoute från den sidan...
Haha, jag tycker jag ser grymt mycket tjockare ut i spegeln an vad modellen gor, aven fast den har min langd och vikt... :)
Vill bara puffa upp denna tråd, superkul att se "sig själv"! Kan inte bestämma mig för om jag ser tjockare ut på skärmen eller ej....antagligen är den väldigt korrekt min modell!!!
Gör en ni oxå! Gjorde en på min darling och den blev ruggit lik!
Kul sida! rätt så likt blev det ju.. även om modellen har lite bättre former än mig :-P
Kul grej men när jag försöker registrera mig så händer ingenting Fick ni meddelande om att ni var registrerade på en gång eller?
Jag tycker inte att den ar sa bra. Jag skrev in min vikt och modellen sag valdigt smal ut. Sen andrade jag den till hur mycket jag vagde innan (+12kg) och hon sag exakt likadan ut.
Dessutom hade hon inte hangrumpa, grevinnefladder och celluliter.
Jag vet! Man ser superhet ut eller hur!
Lite airbrushad ser man ut.. eller något..
Den hade kunnat forbattras avsevart om man kunde skriva in sina matt istallet, benlangd, midjematt, hoftmatt etc.
Men det ar bra att kolla pa modellen om man vill kanna sig snygg och ska ga ut en kvall. Man kan ju alltid fantisera....
På LaRedoutes sida (inte den svenska dock) kunde man ändra mer på modellen genom att lägga till mått.
oh? vilken sida? vilket land eller den generella?
På www.laredoute.co.uk så finns en liten länk längst ner till höger. På "personalize my modell" kan man välja "my fit" och där går att fylla i mått.
Ja, shit, det blev mycket battre. TACK for hjalpen!