• Ejlis

Sökes: Vit Mini Cooper cab. eller Tomaso Pantera

Hejsan!

Vi skulle vilja åka ifrån kyrkan i en vit Mini Cooper cabriolet eller en Tomaso Pantera.

Var kan man hyra sådana?

Vi bor i Stockholmstrakten och bröllopet är 14:e maj.

Med vänliga hälsningar
    Ejlis

• Svar på tråden Sökes: Vit Mini Cooper cab. eller Tomaso Pantera
  • nlm

Hej!

Har du kollat på De Tomasos svenska hemsida? Kanske finns det någon som kan hjälpa dig där. Det finns en del Panteror i Stockholmstrakten, och många av ägarna är medlem i klubben.

www.
    detomaso.nu

• Ejlis

nlm:
    Tack!
    Jag har mejlat deras ordförande nu!

• Ejlis

Någon annan som har något tips?

• La femme

Det finns tyvärr inga vita mini cab.Men jag vet en som har en gräddvit mini-99 med träinredning och vinröd skinnklädsel,helt otroligt lyxig!!Ring 0731-525051 om intresse finns.
    /La Femme

• Ejlis

La Femme:
    Finns det inga, som i att "det finns inga alls överhuvudtaget"?! Det hade jag ingen aning om... Jag skall genast berätta för Fästmannen. TACK för telefonnumret!

Hälsningar
    Ejlis

• La femme

Det finns tyvärr inga alls,min far är medlem i mini klubbar och har haft cirka 30 st genom åren, så han sade det.Får lita på honom då
    Hoppas det löser sig med Er bil!!Lycka till.Mvh/La Femme

• Ejlis

La Femme:
    Vad tar din far(?) för att skjutsa oss efter bröllopet till festen på Adelsö/Ekerö?

• Ejlis

nlm:
    Jag är nu gift och transporterad!!
    Jag tänkte bara berätta för dig att du gjorde vår dag en STOOOR tjänst! jag mejlade till Tomasoklubbens ordförande, som mejlade vidare till medlemmarna. En av dem ringde upp mig, men då hade vi precis boka en Mini Cooper-limousine minilimo.nu , så jag tackade nej.
    Då frågade han "Ni behöver inte en fotograf, för det är det jag är till yrket?". Det var faktiskt så att vår fotograf precis ringt och sagt att han dubbelbokat sig. Därför bokade vi ett möte med honom, Thomas Wingstedt. Han var oerhört trevlig, och duktig av portföljen att döma. Se här: wingstedt.net
    Nu har som sagt bröllopet varit och han fotade överallt och hela tiden. Han var SUVERÄN!!
    Så, TACK för att du tipsade om Tomasoklubben, annars hade vi inte haft så fina bilder av vårt bröllop!!!

• nlm

Ejlis:
    Det var så lite så, kul att kunna hjälpa till.

Hoppas ni hade en underbar dag!

• Ejlis

JAAA!! Det var en helt otroligt underbar dag, tack.

• Våren

Ejlis, när får du dina bilder? Vi är också intresserade av Thomas Wingstedt, men det är svårt att få någon uppfattning av hans hemsida. Det vore jättesnällt om du har lust att berätta lite om priserna också.

• Ejlis

Våren:
    Vi sa att han inte behöver skynda sig utan ta den tid han behöver för att slippa stressa, så han föreslog 2 veckor. Det duger bra för oss.
    Vi skall få dem på en DVD och så får vi göra kopior själva.

Hur kommer det sig att ni funderat på honom?

• Våren

Tack vare dig här på bröllopstorgetn :D

• Ejlis

*haha* VAD KUL!!

Hälsa från Malin på Adelsö om du ringer honom!

Vi bokade som sagt ett möte med honom, där vi fick se en bilduppsättning från ett tidigare bröllop han fotat. Han sa att det ungefär blir 4-500 bilder från ett bröllop, och att han då har sållat bort ungefär lika många. Han är som sagt jättetrevlig och enkel att ha att göra med. Ni blir nog inte besvikna (törs jag säga fastän jag inte har sett våra bilder ännu... )

Svar på tråden Sökes: Vit Mini Cooper cab. eller Tomaso Pantera