• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden När det någon som gifter sig i höst?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bordeaux

hej
    ja här är en till som gifter sig till hösten
    vi gifter oss 1 oktober.
    Med planeringen har vi kommit ganska långt tror jag.
    inbjudningkorten är klart att skicka ut, tänkte göra det i juni / juli. Vi är inte riktigt överens om när vi ska ha osa datum. men det ordnar sig säkert

hur långt har i kommit

monica

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bordeaux

för evigt.

var gifter ni er?

• Meddelande borttaget
  • Ojob

Jag ska gifta mig i september. Vi ville gärna gifta oss på hösten, men kunde inte riktigt bestämma oss för om september är en höstmånad eller inte. Nu bestämde vi oss i alla fall för att det är det. Vi valde helt enkelt september för att det känns helt rätt.

• Meddelande borttaget
  • Ojob

för evig:

Det var precis så vi tänkte. För hoppningsvis är det fint väder och i september är det ju fortfarande ganska varmt så att man kan ha en del aktiviteter utomhus. Färgen på löven börjar komma och man kan känna höstmyset komma krypande.
    Ni gifter er ju i och för sig lite senare, men det kommer säkter fortfarande vara jättevackra färger i naturen. Var ska ni gifta er nångostans? Vi ska gifta oss på Läckö slott.

• Meddelande borttaget
  • Ojob

Nej, vi kommer att ha festen i en restaurang, som litgger inte långt därifrån.
    Det är ju bara för er att kämpa på när det gäller festlokalen. Tyvärr är jag inte från er trakt så jag kan nte tipsa om en enda festlokal. Hoppas att det löser sig i alla fall.
    I vårt fall så har vi skrivit en festlokal på våra inbjudningskort (som har gått ut till gästerna), men vi har beslutat att byta lokal. Funderade ett tag på om man kunde byta lokal när man hade angett en på inbjudan, men vi kom fram till att det är helt ok. Nu är vi hur nöjda som heslt. Vi ösnkr er lycka till i letandet;)

Svar på tråden När det någon som gifter sig i höst?