• mmmajz­annn
    Äldre 5 Apr 20:13
    19311 visningar
    24 svar
    24
    19311

    ALOE VERA

    Är det någon som har provat ALOE VERA produkterna från Forever Livning Products?? Själv har jag köpt deras tandräm och jag tycker att jag får renare tänder och friskare mun!
    Nu har jag beställt deras ALOE GEL, som man dricker (den rensar ut alla slaggprodukter som ligger i tarmarna) och en kräm som heter ALOE GELLY.
    Jag tror stenhårt på deras produkter! Det ska bli skoj att prova, för just nu är jag alltid så trött, och när man dricker gelen där så ska man bli piggare, så det är bara å vänta å se=))

  • Svar på tråden ALOE VERA
  • Jema
    Äldre 12 Apr 12:49
    #0

    Jag tycker att deras produkter är toppen!
    Bäst av allt tycker jag om Propolis-krämen(stavas det så).
    Gellyn har jag inte använt så mycket ännu, men jag tycket att den känns kladdig på något sätt + att det blir en hinna efter användandet.

    Sedan har jag också deras Heatlotion och deras läppbalsam.
    Jättebra!

    /Jema

  • glad tjej
    Äldre 12 Apr 17:45
    #0

    Hej!
    Jag har en mammma som säljer dessa produkter och har i stort blivit tvingad att testa dessa produkter

    Men jag måste säga att jag är helnöjd. Jag dricker gelen och använder gellyn. Jag har haft mkt besvär i underlivet med vestibulit. Innan jag började att smörja in de inre blygläpparna och slidmynningen med denna kräm var jag jätteröd och hade jätteont. Idag har jag en "normal" färg och det mesta av känsligheten har försvunnit. Detta tack vare aloe vera produkterna.

  • ISLA
    Äldre 12 Apr 18:30
    #0

    Vic och ni andra som ej provat Aloe Vera förut: När ni provar för första gången, så prova på ett litet område först.
    Min dotter är superallergisk mot Aloe Vera, hon får stora blåsor, som ser ut som värsta brännblåsorna om hon använder någon produkt som innehåller Aloe Vera. Och hon är inte överkänslig på något vis, tål allt annat.

  • Parisi­an
    Äldre 4 Jun 01:31
    #0

    Guuuuuuuuuuuuuu DEM E SÅ BRA!!!! är så kär i Aloe First, man sprayar rent aloe vera +örter på sig...när det känns torrt i ansiktet...överällt..

    Köpte min på ett second hand affär på östermalm, Askungen second hand& nytt

    Testa, ni kommer att bli lika nöjd som jag...

  • Lina L
    Äldre 4 Jun 13:44
    #0

    Aloe vera är verkligen helt fantastiskt!!

    Jag dricker Aloe vera juice och smörjer ansiktet med Aloe vera gel varje dag! Det bästa som finns enligt mig för blandhy!! Har aldrig haft så fin hy som jag har nu, bye bye allt vad finnar heter

    Det är bara lite konstigt att inte flera har upptäckt Aloe verans fantastiska egenskaper... Den är ju så otroligt bra att det nästan borde stå om den på löpsedlarna

  • blivan­de fru J
    Äldre 4 Jun 16:02
    #0

    Jag var på en projektredovisning om Aloe Vera på universitetet förra veckan och de hade inte hittat några egentliga bevis för att de här produkterna faktiskt har någon verksam substans. Mängden aloin var dock något större i forever living products jämfört med någon annan aloe vera-dryck de testat. Beträffande drycken tror jag att den fungerar om man tror på det. Viss effekt vid sårläkning är ju bevisad och att den är laxerande, att den samtidigt lugnar magen verkar därför lite märkligt

  • Parisi­an
    Äldre 5 Jun 23:08
    #0

    Tack för det! Blivande J

    Jag har köpt aloe vera på hälsokosten men man kan inte jämföra med produkterna från forever living..gellyn tog bort prickarna på pannan. Jag har testat dem dyraste ansiktskrämerna..men ingen har hjälp..:P

    Köpte min på östermalm, askungen, runebergstan 7

  • blivan­de fru J
    Äldre 5 Jun 23:25
    #0

    tandkrämen har verkligen en väldigt hmm...intressant färg :)

  • Parisi­an
    Äldre 5 Jun 23:29
    #0

    Fick test på den, har inte testat den ännu..:d

  • SB_Hel­ena
    Äldre 6 Jun 01:10
    #0

    Hej!

    Blir lite intresserad, var kan man hitta dessa produkter? Säljs de på nätet?

  • blivan­de fru J
    Äldre 6 Jun 12:20
    #0

    forever living products säljs så vitt jag förstått bara på aloe vera-partyn. Andra aloe vera-produkter i finns i hälsokostbutiker.

  • benke
    Äldre 29 Jun 00:26
    #0

    Jag måste säga att jag blir glad över att höra att så många är Aloe Vera fans.. Är själv storkonsument av FLP:s produkter och distributör. Har själv blivit av med sk. Colon Irritable i magen efter att ha druckit gelen. Super!
    Se dock upp med dåliga Aloe-produkter..

  • Fredri­k 204
    Äldre 8 Nov 11:25
    #23

    Det här är ju en gammal tråd men jag tänkte att det kanske ändå finns intresse -det går att köpa aloe vera produkter från forever living online och inte bara på s.k. aloe vera partyn. på aloe-v.se går det att beställa

  • Lindao­chJohn
    Äldre 10 Nov 19:26
    #24

    Jag o min blivande dricker Forever Livings Aloe gel, första månaden är precis slut. Vi var jämnt förkylda innan o hoppas att det ska hjälpa mot dem.
    En kompis har druckit länge o hon har fått ne mycket lugnare mage + att hon blivit av med eksem!

    Jag använder tandkrämen oxå efter att en annan kompis som jämnt hade hål i tänderna nu inte haft ett enda under det år hon använt den!

    Sen är deras Heat Gel underbarför mig som jobbar med kroppen o kan få ont eller träningsvärl ibland! Luktar gott med - Jenka tugummi! Skrattande

    Använder även Propolisen då det är den enda kräm som hjälper mot mina SUPERtorra armbågar - jag har testat hur många andra som helst.

    Jag är alltså mycket nöjd!

Svar på tråden ALOE VERA