• Br.OL.LO.P

Juli 2005-brudar. Hur långt har ni kommit?

Jag ska gift mig den 16:e juli 2005 och ännu är inte inbjudningarna skickade. Någon som är i samma sits?

Kyrka, lokal, kläder frisör o make-up, fotograf, kock och musik är fixade.

Brudbukett, transport till festlokalen, meny och vigselringar är kvar att fixa.

Hur ligger ni andra till i planeringen?

• Svar på tråden Juli 2005-brudar. Hur långt har ni kommit?
  • gwenabee

Hej!
    Jag ska också gifta mig den 16/7-05!
    Vi skickade ut inbjudningarna för ca 3 veckor sedan, men än så länge har inte så många svarat... Vi satt OSA till 1/6 så de har tid på sig.
    Vi har fixat, kyrka, min ring, festlokal, catering, DJ, fotograf, hår, makeup, klänning osv.
    Det vi har kvar är detaljerna kring allt ovanstående, övernattning för oss, blommor, transport (båt), tårta, drycken (min blivande åker till Tyskland med sina brorsor), hans ring, hans kläder och resan.
    Resan får vi vänta med att boka eftersom vi önskar oss resecheckar i bröllopspresent och man vet ju inte hur mycket man får ihop

Det börjar dra ihop sig nu och jag har precis börjat ta morgonpromenader nu när det är varmare och ljusare för att finslipa på formen

Vart ska ni gifta er? Vi ska gifta oss i Norrtälje!
    Hej hej
    Tessan

• heas

hej vi gifter oss den 30 juli och det mesta är klart skönt nu börjar jag bli lite nojig tror jag

• robbans flicka

här är en till julibrud, gifter oss 2juli i år o det mesta är faktiskt klart, ska hämta ut vigselringen jag beställde o hämta klänningen jag har fått uppsydd så är allt klart kan man säga.

Svar på tråden Juli 2005-brudar. Hur långt har ni kommit?