• mia-fia

28 Maj 2005 Hur går det?

Hej! Finns det fler som gifter sig den 28/5? Det börjar närma sig och det skulle vara kul att höra hur ni andra ligger till i planerigen, panik eller allt klart?

• Svar på tråden 28 Maj 2005 Hur går det?
  • saris maj 2005

Hallå Mia-fia!

28 maj här med. Det närmar sig...54 dagar kvar. Det mesta känns planerat och klart. Festprogrammet och bordsplacering är på G.

KÄnnner mig rätt så lugn.
    Vi kan väl ha kontakt.

Kram

• brud34

Hej! Jag med! Är ganska lugn vilket gör mig lite orolig... Håller nu mest på med vigsel- och fest-planering. Mycket har börja falla på plats, men jag undrar stilla hur vi ska hinna på slutet?!

• fritzh

Jag ska också gifta mig då....längtar massor!!!

har nästan ingenting kvar alls att fixa...

• fritzh

vore roligt att höra vart ni gifter och vad för typ av bröllop och fest ni ska ha!

• Hejsan :0)

Hej på er majbrudar =0)

28 maj närmar sig med stormsteg....och den kan inte komma fort nog om ni frågar mig *ler*.

Jag och min blivande längtar ihjäl oss... vi håller som bäst på att försöka hitta något gemensamt boende =0)

Vi har gjort det mesta faktiskt...är lite detaljer kvar som vart vi ska spendera bröllopsnatten tex , men det löser vi nog i veckan som kommer.
    Fotograf, klänning, hår, naglar, blommor, allt sånt är klart så jag tror vi har koll på det mesta.

LÄNGTAR!!!

kram

• mia-fia

Hej! Kul att vi är många på samma datum.
    Själv känns det som jag har massor kvar att göra, men ingen riktig panik än. Måste ut och handla slöja, smycken, underkläder etc, fixa festprogram, viselprogram och bordsplacering, men det är ju som sagt 53 dagar kvar, så det ska nog gå.... Vi gifter oss i Boo kapell i Nacka (stockholm) och ska ha festen i Grunewaldsvillan i Saltsjöbaden. Var ska ni vara?

• skratt-maja

Även vi har 28 maj som bröllopsdag!

Just idag ska jag och prova klänningen för första gången, det är det som jag på senare tid tyckt varit det mest oroande.

Ett par dagar efter sista OSa (som vi satt till 20 april) ska vi träffa cateringfirma för genomgång och även träffa präst och kantor, beställa tårta och jag ska till frisören som ska fixa håret.

Pysslar lite med festprogrammet mer bestämt den presentaion vi sksa ha utav gästerna. vissa är klurigare än andra.

Hur jag känner går lite upp och ner, nu är jag inne i en period då jag tror att vi har koll och det som vi har kvar kmmer vi att fixa, såsom första dans och skivor till dansen...

• saris maj 2005

Ska ni ha present till gästerna? Tänkte det förut men jag funderar på att skippa det... Hur gör ni ?
    Vi gifter oss i Skara Domkyrka och har festen på Kråks Värdshus. Vi blir ca 60 gäster. OSA den 22:a. Längtar!

• mia-fia

Vi hoppar över det där med presenter till gästerna, har varken tid eller råd med det Festen får bli vår present till gästerna.

• skratt-maja

Vi kommer inte ha presenter till gästerna, vi har heller inte ngn betalbar utan det kommer att finnas öl och vin och lite annat i baren under kvällen, tror att det uppskattas mer än en liten present, men det är ju bara vårt resonemang.
    vi gifter oss i Alla helgona kyrka i Nyköping och har sedan festen i en lokal i centrala Nyköping.

Svar på tråden 28 Maj 2005 Hur går det?