• dala82

Rövarsången (ronja) mp3. Letat överallt!!

Hej!!
    Jag letar efter Rövarsången eller vad den heter ur Ronja Rövardotter. Älskar den filmen och skulle nu vilja få tag i sången. Vet inte riktigt om jag letar på rätt ställen, men jag har sökt den överallt känns det som. Någon som har den eller som kan tipsa om vart jag kan hitta den?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Rövarsången (ronja) mp3. Letat överallt!!
  • Foleflickan

Jag laddade ner det från kazaa...var ett tag sedan uf, men den finns säkerligen där än!

lycka till

• rocketqueen

Finns överallt på DC++. Observera dock att det är olagligt att ladda ner upphovsskyddat material, så det uppmuntrar jag ingen till.

• dala82

Hej och tack för snabba svar!
    Jag är så lost när det gäller sånt här. Måste man bli medlem eller ladda ner ngt innan man kan hämta filerna?

• dala82

Egentligen behöver jag inte ladda hem den, utan skulle framför allt vilja lyssna på den. Jag har nog alltid tänkt att jag skulle vilja ha ngt från Ronja på mitt bröllop, eftersom filmen är så speciell för mig. Men har samtidigt tänkt att det kanske är knäppt och kanske inte så passande. Men nu har jag sett att det är fler som har tänkt samma sak här på BT, vilket känns jättebra! Nu är det liksom "okej"....

• 23.7-brud
    Oj, vänta lite.... den första låg kvar i "copy" från en stund sedan...
  • 23.7-brud

Alltså, i första länken är det bara att rulla ner och i andra så trycker du på länken i Dantiegos inlägg.För att förtydliga det hela...

• dala82

23.7 brud
    hihi, TACK så mycket!!!

Finns det ngn som har noter också??

• ciccij

Någon som vet varför jag inte kan höra något i min dator. När jag klickar på öppna så öppnas den i creativ play center och går igång men det är inget ljud. Inte heller om jag öppnar den i media player kommer nåt ljud. Annars kan jag spela i media player men inte i creativ play center.

Nån som vet hur jag ska bära mej åt?
    Är inte så haj på det där.

• 23.7-brud

Vi har MediaPlayer och det funkar...
    och neps, ingen haj här heller...

• dala82

Kan tyvärr inte hjälpa jag heller. Mitt öpnnas i media player automatiskt.

Svar på tråden Rövarsången (ronja) mp3. Letat överallt!!