• dala82

Hjälp mig med 25-årspresent till min kille!

Hej allihop!
    Behöver verkligen hjälp med detta! Har idétorka...Vi har varit tillsammans i 7 år i sommar så vi har "avverkat" en del presenter till varandra. Men nu fyller han ju 25 och jag skulle vilja ge honom ngt speciellt, som han kommer att minnas. Men eftersom jag är student har jag inte haft möjlighet att lägga undan allt för mycket pengar.

Har ni ngt förslag???

• Svar på tråden Hjälp mig med 25-årspresent till min kille!
  • dala82

Någon som har ngn bra idé? Vi åker på två semestrar i sommar, så jag kan inte boka ngt sånt. Det skulle jag iaf inte haft råd med...;)

• krammia

Varför inte skriva en sån där fin bok: Jag älskar dig för att....
    finns tre trådar här inne med ideer till en sådan bok! Kostar ju inte så mycket men är väldigt uppskattat! Sen kan du ju alltid ge honom slippa-undan-kuponger tex du slipper undan att städa! , Du slipper undan att handla osv som han kan lösa in hos dig när han inte vill göra något!?

• dala82

krammia
    Ja just ja, den tråden såg jag ju härom dagen. Det hade jag helt glömt bort!! Det ska jag göra, tack för tipset! Den kommer han bli jätteglad för! Köper man en liten bok och skriver ngt på varje sida eller?

Kuponger har han redan fått en gång, han löste aldrig ut dem...

Fler tips?

• krammia

Ja, man får väl göra som man vill men jag funderar på att köpa en fin bok och sen skriva några stycken på varje sida... vill ju inte att boken ska ta slut, sen kan man fylla på eftersom. Tänkte skriva något i slutet av boken att eftersom det finsn tusen och åter tusen anledningar att älska dig och eftersom jag älskar dig mer och mer för varje dag så finns det många anledningar till att denna bok komemr uppdateras.

• krammia

Fler tips: (jag älskar presenter!)
    ¤ Hitta på något roligt bara han och du! När jag fyllde 25 var jag och min sambo hela dagen på stan och gick in i alla affärer jag ville gå in i! Sen åt vi middag ute! Jättemysigt!
    ¤ Eller gå på något museum han är intresserad av.
    ¤ Kanske se till att ni gör det där som ni alltid sagt att ni ska göra (vi har att vi ska åka och fika i sigtuna) men som aldrig blir av.
    ¤ GÖr en picknikkorg och åk ut på picknick!

ojojoj, jag kan hålla på i evigheter

Svar på tråden Hjälp mig med 25-årspresent till min kille!