• Elfina

ny lägenhet tjohooo

vi ska flytta. Jag är så himla glad. Vi har en toppenlägenhet nu men nu ska vi skaffa en ännu bättre. Förhoppningsvis så flyttar vi precis innan bröllopet så när vi kommer hem är allt sådär härligt nytt..
    Titta gärna på det lilla lilla radhuset vi köpt. Jag ÄLSKAR det.
    www.smaa.se/projekt.php
    Jag var bara tvungen att dela med mig

• Svar på tråden ny lägenhet tjohooo
  • Forsfors

jättefint och mysigt såg det ut. och då får ni bära varandra över tröskeln

• emma&oskar

såg ju jättemysigt ut!
    Blir inte alls avundsjuk =D

Vi håller också på att leta nytt boende, men det är ju så svårt. Så fort man hittar något som vill ha, är det ju superdyrt.

• Elfina

Forsfors I know det ska bli så mysigt. Nytt nytt..
    Emma&Oskar
    Det beror på hur stort det är.. den här va liten relativt billig o hyran oxå.. Vi säljer våran lägenhet pissbilligt men sen ligger den i Alby så då vill ingen ha den..

Jag är så himla glad

• Sweety

Coolt radhus, grattis! Det är en stor glädje att trivas med sitt boende och man trivs lite extra om det är nytt.

• emma&oskar

Vi har ju oturen att bo i Båstad (Skåne), här är allt skitdyrt, ett rivningsobjekt ligger på ca. 2.000.000:-

Ja, jag vet, man kan ju alltid flytta, men vi trivs ju så bra. Nu är det bara rika, gammla, snorkiga stockholmare som har råd att köpa bostad här

• Elfina

Vi trivs där vi bor nu med men här kan vi öka på familjen och man får öva lite på att bo i hus. Egen liten trädgård o så..

• emma&oskar

Är så klart JÄTTEGLAD för er skull (lät som jag var skitsur för att ni fått det bra)

• Elfina

EmmaoOskar
    Det är typ som priserna här om man inte bor i en förort med taskigt rykte som vi gör. Men jag förstår att du inte vill flytta därifrån. Det är ju så vackert där. Jag är förresten från andra sidan, Kristianstad

• Elfina

EmmaoOskar;
    I Åhus är det typ samma sak, o neråt Österlen blir det spökstäder för sthlmare köper upp det men bor där bara en tid på sommaren..

• Beachy

Gud vad kul för er! Det såg jättemysigt ut.

Vi har också precis köpt ett radhus och skall flytta i maj. Det skall blir kul, men jobbigt. Vi flyttade till vår nya lght för ett år sedan, men tycker att det är trångt, då vi "flyttade ned oss". Det skall bli skönt med lite större ytor.

• emma&oskar

Blir så arg på folk som köper stora fina villor och bara bor där 1 månad om året

• Elfina

Beachy;
    Vi flyttar till ett mindre men mer välplanerat boende.Har bara bott i vår nuvarande lägenhet i 2.5 år.. men det ska verkligen bli mysigt. jag kan inte sluta le

• Elfina

EmmaoOskar;
    Ja för de höjer priserna så det är himla trist.

Svar på tråden ny lägenhet tjohooo