Håll i dig nu, för det här kan bli invecklat...
Vi börjar med 4 dagar på Disney World. Jag älskar Disney (vilken syns på vår hemsida: veronika.mine.nu) och vi tycker båda att det fortfarande är kul med nöjesparker. Sen bor vi i Orlando i en vecka. Vi kommer vara 2 dagar på Universal Studios och en heldag på Kennedy Space Center. Sen hämtar vi ut hyrbilen och kör ner till Fort Lauderdale. Där tar vi det lite lugnt och åker på några dykutflykter. Sen kör vi vidare ner till Key West. Först allra längst ner och bor där i nästan en vecka. Vi ska dyka och åka ut på en utflykt där man får se vilda delfiner samt snorkla på korallrev. Sen tänkte vi kika på kyrkogården, låter sjukt men den ska tydligen vara ganska "roande". Sola och bada blir det ju också förstås. Sen kör vi upp till Key Largo och sover på ett undervattenshotell en natt. 9 meter under ytan med middag och frukost inne i den lilla "tanken". Där får man även dyka hur mycket man vill (som du märker så kommer vi dyka en del, vi har dykcert båda två). På väg upp till Miami Beach stannar vi en heldag i Everglads träskmarker. Kikar på krokodiler och åker "airboats" över träsken. I Miami Beach kommer vi nog ta det väldigt lugnt, vi är där i 4 dagar. En dag ska vi simma med delfiner på Dolphin World! Ska bli jättekul. Resterande tiden av den dagen har de olika shower med späckhuggare, fåglar och reptiler. Vi hade faktiskt tänkt besöka Sawgrass Mills, har fått höra att det ska vara ett bra shoppingcenter. Vi avslutar smekmånaden med en 4 dagars kryssning till Bahamas!!!
Först hade vi tänkt åka 3 veckor, men vi kom på att det var så mycket vi ville göra att vi var tvugna att förlänga till 4 veckor, så det blev en hel smekMÅNAD! Vi har inga barn att längta efter, men en liten chihuahua på ett år som ska bo hos mina föräldrar. Det tror jag blir det enda man kommer längta hem till. Fattar inte rikigt att det här kommer hända!!!
Längar oxå till augusti!