otrogna män i Asien
Jag blev så upprörd av att prata med min sambo igår. Han var väldigt ledsen och berättade vad som hänt under kvällen. Han befinner sig på affärsresa i thailand och hade varit ute med tre affärskontakter i 25-30-årsåldern. Kvällen började med att de andra tre männen gullade med thailändskorna på krogen och hade dem i knäet mm. Kvällen slutade med att alla tre hoppade i säng med varsin thailändsk prostituerad. Till saken hör att alla tre männen hade fast sällskap och att deras respektive kommer ner idag för att umgås med sina pojkvänner. Min sambo frågade hur de kunde göra såhär när de faktiskt har flickvänner, dessutom ska de ju komma ner. Då svarar de "att det är väl inte annorlunda än att run*a?" och "har inte du tänk på någon annan tjej än din när du run*at?" Min sambo blev jättearg och gick därifrån. Nu ska han träffa männens respektive och låtsas som att han inte vet vad de gjorde i natt, eller? usch och fy. jag hoppas att det inte är några ovetande BT-tjejer som just nu är på väg till sina älsklingar utan att veta vad de sysslat med under natten.
Jag litar fullständigt på min sambo och vet vad han tycker om dels otrohet och dels att utnyttja kvinnor och flickor genom prostitution, men ändå blir jag mörkrädd. hur många män i Sverige beter sig såhär???