• blivande fru J

otrogna män i Asien

Jag blev så upprörd av att prata med min sambo igår. Han var väldigt ledsen och berättade vad som hänt under kvällen. Han befinner sig på affärsresa i thailand och hade varit ute med tre affärskontakter i 25-30-årsåldern. Kvällen började med att de andra tre männen gullade med thailändskorna på krogen och hade dem i knäet mm. Kvällen slutade med att alla tre hoppade i säng med varsin thailändsk prostituerad. Till saken hör att alla tre männen hade fast sällskap och att deras respektive kommer ner idag för att umgås med sina pojkvänner. Min sambo frågade hur de kunde göra såhär när de faktiskt har flickvänner, dessutom ska de ju komma ner. Då svarar de "att det är väl inte annorlunda än att run*a?" och "har inte du tänk på någon annan tjej än din när du run*at?" Min sambo blev jättearg och gick därifrån. Nu ska han träffa männens respektive och låtsas som att han inte vet vad de gjorde i natt, eller? usch och fy. jag hoppas att det inte är några ovetande BT-tjejer som just nu är på väg till sina älsklingar utan att veta vad de sysslat med under natten.

Jag litar fullständigt på min sambo och vet vad han tycker om dels otrohet och dels att utnyttja kvinnor och flickor genom prostitution, men ändå blir jag mörkrädd. hur många män i Sverige beter sig såhär???

• Svar på tråden otrogna män i Asien
  • Guldfisken

För jäkligt...

Det enda jag kan hoppas på när skadan redan har skett är att killarna åtminstone använde kondom så att de inte smittar sina flickvänner med både det ena och det andra.

• blivande fru J

ja, usch, det hoppas jag också. Om jag fick reda på att min pojkvän gjort något sådant skulle han åka ut med huvudet förut, usch!

Jag blir väldigt ledsen när jag hör vilken kvinnosyn dessa män verkar ha om de inte anser att det är sex utan samma som att run*a bara för att tjejen är från thailand och prostituerad.
    Många verkar de män vara som aldrig skulle vara otrogna i Sverige, men i Thailnad hör det ju till och är inte värre än att onanera till en bild av en annan kvinna en flickvännen, grrrrrr.....

• vixen not a tramp

BLÄ vidrigt! ur alla aspekter, men väldigt, väldigt vanligt har jag märkt. Sänder en tanke till de stackars fruarna...

• blivande fru J

ja, et är så att man mår illa. Och det är ju inte bara snuskgubbar som gör sådär, utan vem som helst som verkar reko i Sverige verkar kunna bli till ett hormonstinnt äckel. Förkastligt beteende.. jag är fortfarande arg så jag kokar

• Lilli77

Gud vad hemskt!!! Tank att fa reda pa nat sant nar man kommer ner for att ha en underbar semester...

Tur att det finns bra man oxa! Min alskade sambo ringde precis fran andra sidan jorden for att beratta att han alskar mig och saknar mig. Han hade varit pa fest och en tjej som han arbetar med dar nere (som jag dessutom traffade for en vecka sen nar jag var dar!!) hade varit klangig och fragat ratt ur "Do you want a shag?". Herregud, det finns sa konstiga manniskor pa den har jorden! Som tur ar sa litar jag 100% pa min sambo. Fy for otrohet sager jag bara!!!!!

• nejlika

Fy fan vilka svin!! Hade min m2B gjort sa hade han akt ut illa kvickt! hur kan man gora nat sant??? Stackars flickvanner/fruar....

• white wedding

Stackars Thailandskor som kanske inte har nagot annat val an att salja sej sjalva till ackliga karlar...

• blivande fru J

och som inte ses som människor av de äckliga karlarna...

hur många av våra män håller på med sånt här egentligen. Jag tvivlar på att de här tjejerna vet vad männen gör

• Obiwan Kenobi

Detta är ju löjligt, att jämför detta med att r***a
    Finns inte en chans i H-vete att detta skulle vara lika, med alla undringar om att ingen skulle få veta

Jag är man, well... man hoppas att man är i alla fall det får ni fråga frugan om, varför sätta det man har på prov bara för att få en minuts tillfredställelse(sp).

Då mår man mycket bättre av att vänta tills man kommer hem och klara av "detta" då.
    Jag skulle definitivt må bättre av detta, än att göra ett chansartat försök till att skaffa lite p0rr.

Är man hemma med tjejen/frugan och latjolajmanerar lite, kan jag lova att det är bättre än denna typ av billig underhållning, för billig är den även om det kostar skjortan.

• blivande fru J

nör dessutom flickvännen kommer bara några timmar senare så är det ju inte alltför jobbigt att vänta på sex tills dess

• Nils

Finner inga ord...
    Stackars fruar,,,,,
    De förtjänar ju att få veta,men förstår att din man inget kan säga.
    Fy vad hemskt

• Dallandra

Vidrigt!!

Dessa s.k män visar genom sitt handlande att de har väldigt lite respekt för människor. Dels genom att vara otrogna men framförallt p.g.a att de utnyttjar prostituerade, att köpa en annan människas kropp för sin egen tillfredställelses skull är vidrigt!

Man får som sagt verkligen hoppas att de använde kondom så att deras fruar/flickvänner drabbas av något! Vet inte om man ska hoppas att de får reda på vad deras män sysslar med eller inte...

• Dallandra

fruar/flickvänner INTE drabbas av något ska det vara

• Texas

Helt sjukt faktiskt. Jag hoppas att det här kommer fram och att fruarna får reda på det hela någon dag. Alla kan klara sig utan sex ett bra tag. Det är ju inte så att män måste ha sex med jämna intervaller för att klara något sexbehov. Dessa män verkar ha en väldigt rubbad kvinnosyn.

• Cassiopeja

Märkligt hur människor kan förändras för att de är i ett annat land, långt ifrån sin familj...!! Precis som om det vanliga livet med tillhörande moral upphörde att existera!!
    Fy 17 vilka äckliga karlar!!
    Men vad skönt för DIG "blivande fru J" att din älskling inte faller för grupptrycket och att du kan lita på honom, det finns ju trots allt guldkorn och DU verkar ju ha hittat ett sånt!

• FoxyGirl

Desvärre verkar detta fenomen inte vara alltför ovanligt. Har hört liknande historier från flera håll, dvs helyllekillar/män som åker till Asien på "affärsresa", "semester" eller liknande.

• zorn

Hoppas deras fruar får veta vilka svin till män de har!

• heffaklumpen

Man undrar ju vad det är för fel på män som påstår att de har en sådan vansinnigt stark sexualdrift att de måste "få nåt" med jämna tidsintervaller... Som om det var en beroendesjukdom som alkoholism eller nåt!?

Det sorgliga är att jag alltför ofta träffat på tjejer som bekräftar deras beteende genom att hela tiden hitta på ursäkter för sina män...

Svar på tråden otrogna män i Asien