Busshyra?
Hej!
Vi har en bra bit mellan kyrka och festlokal,(ca 3 mil) och har erbjudit busstransport i inbjudan. Är det någon som vet vad det kostar att hyra en buss och kanske till och med har tips på en bussfirma?
Hej!
Vi har en bra bit mellan kyrka och festlokal,(ca 3 mil) och har erbjudit busstransport i inbjudan. Är det någon som vet vad det kostar att hyra en buss och kanske till och med har tips på en bussfirma?
Hej!
Leja touring har varit rätt billiga. Runt 1000 kr kostade det en väg när vi hade en firmafest.... Vi åkte nog 1.5 mil... ring och kolla..
Vi anlitade Evalds buss i Mölndal/Lindome. Kostade 3000kr men då ingick hämtning 01.30 på natten med färd som gick inte till centrala Göteborg.
Oj... va fel det blev i texten.
Vi anlitade Evalds buss i Mölndal/Lindome. Kostade 3000kr men då ingick hämtning 01.30 på natten med färd som gick IN till centrala Göteborg.
Skulle det stå.
Leja Touring hade vi på vårt bröllop oxå. De är billiga och bra. Runt 1 000 kr tror jag vi betalade oxå från kyrkan till lokalen.
Låter som en bra idé att ringa Leja Touring med andra ord! Tackar för tipsen!
Leja Touring låter intressant. Hur många passagerare tog bussen för det priset?
brud0:
Leja touring har massa olika storlekar på bussar insåg jag när jag kollade deras hemsida. Tror att det skulle kosta ca 1500 för en buss med 50 platser, 10% lägre för trettio platser. Det räcker att boka en vecka innan fick jag besked om!