• gladhannapanna

Busshyra?

Hej!
    Vi har en bra bit mellan kyrka och festlokal,(ca 3 mil) och har erbjudit busstransport i inbjudan. Är det någon som vet vad det kostar att hyra en buss och kanske till och med har tips på en bussfirma?

• Svar på tråden Busshyra?
  • Jennan

Hej!

Leja touring har varit rätt billiga. Runt 1000 kr kostade det en väg när vi hade en firmafest.... Vi åkte nog 1.5 mil... ring och kolla..

• Gossi

Vi anlitade Evalds buss i Mölndal/Lindome. Kostade 3000kr men då ingick hämtning 01.30 på natten med färd som gick inte till centrala Göteborg.

• Gossi

Oj... va fel det blev i texten.
    Vi anlitade Evalds buss i Mölndal/Lindome. Kostade 3000kr men då ingick hämtning 01.30 på natten med färd som gick IN till centrala Göteborg.

Skulle det stå.

• Mimmi Pigg

Leja Touring hade vi på vårt bröllop oxå. De är billiga och bra. Runt 1 000 kr tror jag vi betalade oxå från kyrkan till lokalen.

• gladhannapanna

Låter som en bra idé att ringa Leja Touring med andra ord! Tackar för tipsen!

• brud06

Leja Touring låter intressant. Hur många passagerare tog bussen för det priset?

• gladhannapanna

brud0:

Leja touring har massa olika storlekar på bussar insåg jag när jag kollade deras hemsida. Tror att det skulle kosta ca 1500 för en buss med 50 platser, 10% lägre för trettio platser. Det räcker att boka en vecka innan fick jag besked om!

Svar på tråden Busshyra?