• Tindrar

Rynkor i "urringningen" - någon mer än jag...?

Har sedan cirka ett år tillbaka fått rynkor i urringningen om ni förstår vad jag menar. Allra värst är det på morgonen om jag har sovit på sidan, försvinner sedan lite under dagen men inte helt. Jag är ju bara 28 år, trodde inte att sådant kom så tidigt...Har normal hy, varken särskilt torr eller fet, C-kupa på bysten.

Hör själv att detta låter lite fåfängt men jag tycker verkligen att det känns riktigt tråkigt. Har nästan helt undvikit urringat sedan rynkorna började komma och nu närmar sig ju den tid på året då det är svårt att undvika den sortens kläder. Snälla, är det någon som har något mirakeltips att dela med sig av? Vill så gärna se "slät" ut igen...

Tack på förhand!

• Svar på tråden Rynkor i "urringningen" - någon mer än jag...?
  • bröllopsdags

Så´na har jag också... supertrist.. är också 28 år ung och har haft det ett tag nu.
    Man jag tror att alla har det, mer eller mindre, dom jag har tittat in... har också haft någon rynka. Iallafall dom som har brösten placerade som jag (=pyttelitet mellanrum) Tror nog inte att det finns någon mirakelkur som slätar ut men jag tycker att det blir mindre markant om jag har en balconett bh som lyfter upp mer än trycker ihop.
    Annars testa att torrborsta och smörj med antirynkkräm, det kanske kan göra lite skillnad.

• IA!

Om de är värst på morgonen kan det vara så att du dricker för lite=uttorkad? En annan sak är att undvika att sola huden här är tynn och åldras lätt.

• Beachy

Smörj in dig ordentligt efter bad o dusch. Jag har likadant, även om det är mycket bättre sedan jag gjorde bröstlyft.

Har märkt att om jag smörjer in mig med bra kräm (ta ansiktskrämen på bröstet först och sedan lägg på mer med kroppslotion) så blir det slätare.

• SYL

det ar formodligen solens fel! sen kan det vara genetiskt axa hur benagen man ar att fa rynkor och nar... min mamma ar over femtio och har valdigt fa rynkor pa brostet eftersom hon varit forsiktig med solandet. pa stranden kan man daremot ofta se sk ladertanter, kvinnor som har grillat sig mycket. jag ar sjalv 25 och jag kan se pa ett par av mina vanninor att de borjar bli rynkiga just pa brostet pga solstekandet..
    men, det finns inte sa mkt du kan gora mer an att se till att smorja o sa vara forsiktig med solandet i fortsattningen. Skams inte over din urringning, det finns manga som ser varre ut som anda stolt visar upp sina behag!

• Modestie

jag får rynkor på sommaren om jag solar. Tror det beror på torrhet. Det du kan göra är att dra ned lite av din dagcreme på halsen och ned i dekolletaget, daglig fukt alltså.

Svar på tråden Rynkor i "urringningen" - någon mer än jag...?