Billiga förlovningsringar
Vet ni var man kan köpa relativt billiga (men ändå fina förstås) förlovningsringar i Stockholm? Vi är lite fattiga just nu... men vill ändå förlova oss.
Vet ni var man kan köpa relativt billiga (men ändå fina förstås) förlovningsringar i Stockholm? Vi är lite fattiga just nu... men vill ändå förlova oss.
guldfynd är väl alltid billigast när det gäller sånt. där köper man den ena för 990-1500 o får den andra på köpet typ.
jag tycker inte att guldfynd e d billigaste. har kollat där, de har ngt erbjudande att man får tjejens ring 1/2 priset. MEN.. Albrekts Guld e också billig...de har ett erbjudande att man får -500kr från ringpaketet.. hittade själv där fina släta ringar 5mm breda, tillsammans med rabattet 1900kr båda..bra pris o jättesnygga ringar! sen kan du kolla på schalins ringar.. o sen beställa de i nätet hellkes guld o silver så du får de typ 30% billigare än i affären... hjälpte d ngt?? kolla på hemsida www.hellkes.se
Titanringar är mycket billigare än guld, och minst dubbelt så snygga om du frågar mig ;) Finns på t ex Designtorget eller direkt från tillverkaren. Kolla Mona Fällberg eller Atelje Thorvaldsson. Sök på titanringar här på BT så får du fler tips och internetadresser.
Kolla på Igorin Diamant, de brukar ha riktigt bra priser trots att de ligger på en tvärgata till Biblioteksgatan.
Smycka har ringar från 990:- paret inkl gravyr.
Vad tänker ni med relativt billigt? Vi betalade 2000 för våra ringar på Albrekts, men då var det 25 % rea. Vi såg inte något mer prisvärt alternativ på Guldfynd just då. Smycka besökte vi inte.
Guldfynds billigaste ringar såg i min mening inte så tilltalande ut, då kanske det är vettigare att satsa på titan eller stål. Jag måste dock tillägga att jag inte provade någon ring där och det kan ju hända att de ser bättre ut på än i montern...
Högst 2000:- för båda... ska kolla in Smycka och de andra. Tack för tipsen!!
Är det något speciellt material ni är ute efter?
Jag kan tipsa om stålringar!!! Vi var i samma situation som er (pengamässigt) och hittade dessa på tcol.se
Vi betalade 920 kr för båda ringarna med gravyr !
Pliten, vilka fina ringar det fanns. Vilka valde ni?
Solskinet: Vi har de ringarna som heter RB6. Jag trivs superbra med min förlovningsring - fast den var billig
Åh, den var jättefin! Förstår att du e nöjd!
Smycka köpte vi våra ringar på!
Dom kostade 3600 för båda, och dom är väldigt tjocka åxå=) Bra kvalla=)
Vi har silverringar (både förlovnings o vigsel), ganska höga o breda. Om man gillar silver (vilket vi gör...) så är det ju väldigt billigt. En ring för ca 250 kronor, finns ju säker billigare o dyrare
var forsiktiga sa ni inte aker pa allergi om ni har ringar av annat material an guld, platinum, titan..
Den där butiken i Gamla stan, Indo Nordic har ju billiga smycken, där kanske det även finns förlovningsringar?? Jag har i alla fall köpt lite ringar där både i guld och silver till vettiga priser!
Solskinet: TACK! Har du hittat något någonstans i denna djungel av ringar?
Ja, en massa bra tips!!! Tack snälla allihopa! Vi var faktiskt ute o kikade idag... men vi ska leta vidare, vill hitta de som känns som "oss".
Vi har inte hunnit med alla tips ovan men jobbar på det! Jag vet inte ens när själva förlovningen ska ske men min kille vill vara förberedd då han hittar rätt tillfälle...