vilken dag jag har haft idag!!
Kan inte tro att det är sant. Den här dagen har varit helt otrolig. Morgonen började dåligt hanskfacket i bilen gick i baklås så jag fick ingenting därifrån. Hade satt dit ett viktigt papper som nu sen blev dit. jag for in till stan och köpte en take away kaffe med mig i bilen som jag förstås spillde i fammen på mig. For hem tillbaka för att koka en kopp kaffe o byta kläder...efter dit skar jag ett stort hack i ett av mina fingrar så jag måste fara till sjukhuset och sy det! två små stygn blev det på min högra hands ringfinger! Senare på kvällen så förde jag ett arbete hem till en kund, och kunden betalade mig MERA än vad vi kommit överräns om oooh vad skönt tänkte jag eftersom jag sagt upp mig från mitt riktiga jobb i förra månaden, o verkligen behövde pengarna.. (det var ett riktigt SKITJOBB som jag hade innan!) Och sen efteråt ringer det i telefonen om att jag skall på arbetsintervju i morgon!! ett mycket bra jobb (för mig i allafall) tänker inte berätta vad det är för jobb, vill hålla mig lite anonym i allafall.. hoppas hoppas hoppas jag får det! iiiiik!! nu skall jag söka fram kläder att sätta på mig imorgon!
tack för mig, behövde bara skriva av mig lite idag!