• Bebbsen05

Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?

Själv ska jag gifta mig med världens mest underbara den 30 juli!
    Är kara med ganska mycket eftersom vi hela tiden fått ligga "steget före" då vår lilla kommer om ca 1 månad!

Hur långt har ni kommit?
    När skickar ni ut inbjudningarna?

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?
  • tbmh

Halloj!
    jag gifter mig veckan innan dig ;) 23 Juli.

Vi har redan skickat inbjudan för att vi har släktingar från italien som bör få dem ganska tidigt.

• Bebbsen05

tbmh
    Vad kul! Vi hade planerat till den 23 oxå men så var det en stor festival här i stan då och då är hela området kring kyrkan avspärrat för trafik och så är det massor av folk där!

Kul att ni får gäster från Italien!
    Vi funderar på att skicka ut vår nu snart då många planerar semestrar!

• StaroOoOo

och vi gifter oss veckan därinnan...16 juli :) hmm jaa...vi har inte ens gjort färdigt inbjudningskorten än....tänkte skicka de i april...blir det försent eller?

• StaroOoOo

kankse ska tillägga att vi liksom har sagt till alla gäster när bröllopet hålls så att de hinner planera semester och så...men inbjudningarna skickar vi sen..

• Bebbsen05

StaroOoOo
    Nä, det tycker jag inte är för sent! De vet ju som sagt om det redan...

• StaroOoOo

Bebbsen05

mm det tyckte vi också...skönt att höra andras åsikter om saker och ting...hihi

• pansartax

Vi gifter oss den 23/7 och skickade ut inbjudningarna i förra veckan. (Tidigt eftersom det är mitt i semestern och vi hoppas få folk från Spanien, Norge, Danmanrk och högst eventuellt Australien).

• LeavesOfFortune

Vi gifter oss också den 23/7 och även vi skickade ut inbjudningarna i förra veckan. Har bara fått positiva kommentarer än så länge trots att det kanske är i tidigaste laget enligt alla etiketts-regeler.

• sackston

Vi gifter oss den 30/7 och skickade ut inbjudningarna så att de anlände till gästerna på alla hjärtans dag...

• pansartax

Vi tyckte det var viktigare att de som vill har möjlighet att anpassa semesterplanerna efter vårt bröllop. Och förvånansvärt många har gjort det, inte en enda som tackar nej ännu... Sedan faller ju säkert ändå några bort pga ändrade planer, sjukdom mm. på slutet, men vi är väldigt glada åt att så pass många svarat ja direkt, trots att det är "ganska" lång tid kvar.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?