Digital: Låter ju inte himla kul med massa annat folk, helst vill man ju va själv givetvis. Var det ett stort bröllop dom hade där? Var det sommartid så man kunde vistas ute något också? Jag tycker det verkar så mysigt att kunna ha fördrink och så på terassen =). vilken tid hade dom satt kyrkan ungefär,så att det kändes lagom att åka hem runt midnatt sen? Och hur hade det paret gjort med baren? Fick ni betala vad ni ville ha själva eller bjöd dom på mer utöver middagen? Och sista frågan, vet du om det var någon som valde att stanna över på natten eller åkte alla hem med bussen? Förlåt så många frågor, haha, e nyfiken på allt...
Hoppsan5..DOm håller ganska hög prisnivå, men som sagt e det ju ortroligt fint.. DOm har tre olika paket beroende på vad du vill ska ingå. Det billigaste ligger på 900 kr o då e det mouserande i fördrink med jordgubbar o tryfflar, trerätters med vin till förätt och varmrätt, tårta och kaffe, lite blommor o 3 timmars planering med deras kordinator.. vet inte om jag glömt något.. Men i alla fall, vill man ha champange, dessertvin och avec till kaffet är det det lite dyrare paketet som ligger på 1250 pp. Det dyraste är typ 2200kr nåt tror jag men jag vet inte vad skillnaden med det är... Det som jag reagerade på var att efter kloockan 01 kostar det 4200 i timmen. De flesta andra ställen brukar ju inte ta såååååå mcyket.. men det kanske är som digital säger att det kommer kännas lagom med 01 om man inte har själva vigseln o middagen alltför sent... jag vill ju att dom som vill forsätta dansa o festa såklart ska kunna det.. men men, det skulle nog vara en underbar plats att fira på i alla fall...
nu vart det långt...
fler tips/berättelser om häringe tack!!.. =)