Tips på billigt boende i Stockholm?
Hejsan alla ni som bor i Stockholm!
Jag skulle väldigt gärna ha tips på billiga hotell i centrala stockholm! Gärna med frukost!
Hejsan alla ni som bor i Stockholm!
Jag skulle väldigt gärna ha tips på billiga hotell i centrala stockholm! Gärna med frukost!
långholmen vandrarhem tror jag tar 360 per person, det är celler med våningssängar och kostar extra för lakan. Jag vet inte om frukost ingår.
sjöfartshotellet (scandic) vid slussen tar 990 för 2 personer och då - har jag hört, har inte bott där själv - var det bra frukost. Lägre prisklasser känner jag inte till.
Passa på att boka IBIS i Hägersten för från 99 kr för ett dubbelrum. De har en drive för att man ska upptäcka hotellen och billigare lär det aldrig bli.
Toppen.... Kan bara bokas via deras hemsida.
Vanadis Hotel
www.vanadishotell.com/english/
doubles are 495 ? 595 kr.
M/S Rygefjord
Have double rooms with either bunk beds and normal double beds, 500 kr (£35), or the hotel rooms (en-suite) 750 kr
Röda Båten / Red Boat
www.thereadboat.com
info@thereadboat.com
First Hotel Amaranten
849kr /room
www.firsthotels.com/hotels/hotels.asp
Långholmen
08 - 720 85 00
Double private 585 kr - hostel
Single 855 kr - hotel
www.langholmen.com/
www.alltomstockholm.tv4.se/E/V/STOSE/0000/04/21/
Hotel Oden
Karlbergsvägen 24
P.O.Box 6246 102 34 STOCKHOLM
Tel. 08-457 97 00
Single 770kr
Double/twin 950
www.hoteloden.se/index_e.html
ART HOTEL
Johannesgatan 12
111 38 Stockholm
Tel: 08 - 402 37 60
www.alltomstockholm.tv4.se/E/V/STOSE/0004/48/57/1.html
Tiita på allomstockholm.se där finns massa hotell. Annars hotell logg inn söder mälarstrand. En gammal båt som är hotell nu. Jag tror adressen är logginn.se telefonnumret är i alla fall 08-4424420
Jag kan rekomendrar ett jätte myssigt hotel som heter:Gustav Vasa !
Nära till buss och tunelbana max 5 min
Vi trivdes jättebra och bli ej avskräckt pga att det ligger nära en kyrka .Stördes av den 1 gång på 1 vecka ,då hördes den !