Utebliven mens (nojjig)
Min mens är flera timmar sen...
Jag har ett test hemma.
Jag har använt nuvaring enligt instruktioner.
Min mens är flera timmar sen...
Jag har ett test hemma.
Jag har använt nuvaring enligt instruktioner.
Du menar väl flera dagar?
Hoppas att det går bra, vet precis hur du känner!!
Nej, några timmar...
Hmm, du menar alltså allvarligt några timmar? Det räknas inte ens som "för sent"...
Jag vet inte om du skämtar men hur som helst kan mens under vissa perioder skjutas upp med en vecka. Om man är utsatt för stress är det dessutom som bäddat för det.
Va? Har eran mens en viss tidpunkt den kommer?? Hur är det då när man skjuter fram och tillbaka klockan?? ;) ;)
(Förlåt, var bara tvungen)
Bebbsen05:
Min är regelbunden, eller var så när som på halvtimmen och tidpunkten ändras inte när klockan ställs om, så det är nog jag själv som har påverkat det på något sätt... :)
Fick t.e.x förut innan jag började ändra och greja alltid mens klockan 11.00-11.15 på onsdagar.
Nu ligger det på torsdag förmiddag, eller låg för jag fick den imorse.
Nog är det knäppt, men när jag är van att den kommer så exakt så tror jag genast att något är fel när den dröjer.
snuttepuffan - Vilken tur att du fick din mens idag då
Själv har jag alltid haft oregelbunden mens så jag höll på att tappa hakan när du skrev att din mens var några timmar försenad.
Förstår det, men det är ganska praktiskt att tro sig veta exakt när den kommer att komma...
min var också relativt regelbunden förut, kom mellan 8 och 12 var fjärde fredag..
jag förstår hur du kände det, min mens kommer (kom) alltid måndag fm runt klockan tio. jag har dock varit mkt stressad den senaste tiden gått och lagt mig vid oregelbundna tidpnkter och då inte tagit p-piller vid samma tid det har gjort att min mens inte alls har varit så regelbunden längre, nu kan det vara ett dygn hit eller dit. men det är klart att det är oroligt första gången det händer
Jag hade samma regelbundna mens när jag åt p-piller för några år sedan.. 14.00-14.30 på måndags eftermiddag skulle den komma och gjorde det alla gånger utom en. Det var vidrig väntan, men den kom på tisdag förmiddag.
Vissa är tydligen som klockor!!