Cellilutkräm
Jag har testat några cellulitkrämer och var i veckan för att köpa en ny. Nån som testat någon som faktiskt fungerar?
Jag har testat några cellulitkrämer och var i veckan för att köpa en ny. Nån som testat någon som faktiskt fungerar?
Det här bådar inte bra, ingen som provat en cellulitkräm som funkar?
Hej Molnet! Tyvärr tror jag det inte finns några krämer som fungerar för det ändamålet. Det enda som fungerar är motion. Jag brukar även skölja med varmt vatten och sedan kallt och även massera på de drabbade områdena för att få igång blodcirkulationen. Jag tror jag hört att det är bra mot celluliter.
Tror inte att sådana krämer funkar fast ändå händer det att man köper någon och testar ibland. Men alla jag har testat så har inte givigt något resultat och då har jag testat krämer i de flesta prisklasser, allt mellan lite över 100kr till lite över 1000kr.
Hej!
Jag har inget tips på cellulitkräm men jag läste ett gulligt citat som jag ville dela med mig av.
"Har man skrattgropar i låren borde det vara ett tecken på ett lyckligt
underliv"
kramar
Ha ha, ja det var sött. Jag skall tänka på det och föra det vidare så att ordspråket sprider sig...
jodå loreals är aktiskt super...den för antiapelsinhud..grön tub...26o spänn på åhlens...säkert billigare på ica maxi
hallåj...
har också celluliter..och jag stör mig som f.. på dem...är inte tjock eller överviktig...så det spelar nog ingen roll det där me vikten...men till det roliga...satt och klagade över mina celluliter nyss..(har på låren och rumpan) och då säger min pojkvän :
-men, älskling, det är ju sexigt...
:)
hm,,,tänkte jag...
tänk vad olika man kan tycka....
Har också problem med "apelsinlår" :( Och jag är bara 20!
Någon som har provat någon utav de billigare sorterna? Såsom Niveas Firming-serie.
Jag har använt t Nivea´s firming bodylotion ett bra tag och den var helt ok. Men för ett par veckor sen bytte jag till Loréal´s "Nutrilift" och tycker den är mkt bättre. Huden känns mkt fastare än med Nivea. Fast de små "ojämheterna" försvinner ju inte.:( men den doftar gott o man känner sig väldigt fräsch efter att smörjt in låren/benen och priset är rimligt. 90:- på KICKS har jag för mig.
laste precis om celluliter och det var en Doctor Murad (som har en mycket bra ansiktsserie), och han sade att ingen kram hjalper mot celluliter, visst kan den ha nen sammandragande effect i nagra timmar och huden kanns jamnare, men bara tillfalligt. Han rekommenderade att torrborsta huden och att celluliter ar genetiskt men att hojd blodcirculation kan hjalpa lite.
Jo, det kan stämma bra det. Den fasta effekten håller i sig ett tag, men det känns ändå på nått sätt fräschare att smörja in sig fastän det inte tar bort celluliterna.